Подкасттар тарихы

Чалес Тайлер Стэнтон

Чалес Тайлер Стэнтон

Чалес Тайлер Стантон 1811 жылы 11 наурызда Помпейде, Онондага округінде дүниеге келді. Ол дүкенде сатушы болып жұмыс істеді, бірақ ботаника мен геологияға қатты қызығушылық танытты. Стэнтон 1835 жылы Чикагоға қоныс аударды, онда ол өз бизнесін құрды.

1846 жылы ол Доннер партиясының вагондық пойызына қосылып, Миссури штатынан Тәуелсіздіктен Калифорниядағы Саттер Фортына барды. Партия 28 шілдеде Форт Бриджерге жеткенше Орегон жолымен жүрді.

Фортта партия Лансфорд Хастингспен кездесті. Ол Орегонға қоныс аударған эмигранттарды Калифорнияға Хастингс Кетофф деп аталатын жолмен көндіруге тырысты. Хастингс оның бағыты Саттер Фортына дейінгі қашықтықтан 300 мильді алып тастайтынын мәлімдеді. Оның шекарасы Васатч тауларын кесіп өтуді, оңтүстікке қарай Ұлы Тұзды көлді айналып өтуді, содан кейін батысқа қарай Невада штатындағы Гумбольдт өзеніне жетуді, Форт-Холлдан негізгі жолға қайтуды қажет етті.

Хастингс адамдарға шөлдің бар -жоғы 40 миль болатынын және суды 24 сағаттан кейін табатынын айтты. Оның ені 82 миль болатын және суды 48 сағаттық саяхаттан кейін ғана табу керек болды. Хастингс Джордж Доннер мен Джеймс Ридке үш вагондық пойыз осы бағытты таңдағанын айтты.

Доннер партиясы уақытты нашар өткізді және Тәуелсіздіктен Саттер Фортына баратын басқа вагондық пойыздардың көпшілігінен әлдеқайда артта қалды. Олар Саттер Фортына апаратын қар жауғанға дейін Сьерра -Невададан өту керектігін білді. Бұл әдетте қарашаның басында болды. Олар жаздың аяғында тауларға жету үшін кесте бойынша болса да, қысқы ауа райының кедергі болуын білдіретін басқа да кешігулер туралы алаңдады. Сондықтан олар Лансфорд Хастингстің кеңесіне құлақ асып, ұсынылған қысқартуды қабылдады.

31 шілдеде Доннер партиясы Форт Бриджерден кетті. Олар 6 тамызға дейін Эхо каньонынан шықпады. Оларға төрт күн қажет болатын нәрсе жеті күнге созылды. Олар Лансфорд Хастингстен Вебер өзенінде лагерь құруға және Калифорнияға жаңа маршрут көрсете алатын адамды іздеуге жіберуге кеңес беретін хатты тапты. Стэнтон мен Джеймс Рид Хастингстің ізіне кетті. Олар оны тапқан кезде, ол Доннер вагонына жеке гид болу ұсынысынан бас тартты. Оның орнына ол жаңа маршруттың өрескел картасын салды.

Доннер партиясы 12 тамызда Васатч тауларына кірді. Көп ұзамай олар вагондарға маршрут жасау үшін көктерек, мақта ағаштары мен шиеленіскен жерлерді кесіп өту керектігін білді. Келесі бірнеше күнде олар Үлкен Тұз көлінің аңғарына жету үшін тастарды қиратып, батпақтан өтетін жолдар салуға мәжбүр болды. Доннер партиясының жиырма үш вагонына енді Грейвс отбасы мен олардың үш вагоны қосылды. Кейінірек Вирджиния Рид жазғандай, жаңа топ «В.Ф. Грейвс, оның әйелі мен сегіз баласы, күйеу баласы Джей Фосдик және Джон Снайдер есімді жас жігіттен» тұрды.

Бұл 27 тамыз болды және олар әлі де Тұзды шөлді өтуге мәжбүр болды. Партия мүшелері өздерінің қиыншылыққа тап болғанын енді түсінді, енді қысқы қар олардың жолын жауып тастамай тұрып, Сьерра -Невада тауларынан өтуге аз ғана мүмкіндіктері болды. Жылдам вагондар алға ұмтылды, ал қамыс пен доннердің баяу, ауыр тиелген вагондары қазірге дейін артта қалды.

Доннер партиясы 8 қыркүйекте ұшқыш шыңына жетті. Оларға ілгерілеу үшін қамыс пен доннер өздері алып жүрген ауыр жүктердің бір бөлігін тастауға мәжбүр болды. Олар сондай -ақ үш вагоннан бас тартып, қалған вагондарды тартатын өгіздердің санын көбейтті. Партия мүшелері Калифорнияға жеткенге дейін оларды тамақтандыруға жеткілікті екеніне күмәнмен қарады. Сондықтан вагондық пойызға қажетті заттарды сатып алу үшін Саттер Фортына екі ер адамды, Стэнтон мен Уильям МакКатчонды жіберуге шешім қабылданды.

Доннер партиясы енді Гумбольдт өзеніне қарай бастады. 30 қыркүйекте олар Форт Холлдан Саттер Фортына дейінгі негізгі жолға жетті. Алайда, осы уақытқа дейін 1846 жылғы вагондық пойыздардың қалған бөлігі әлдеқашан кетіп, Калифорнияда болған. Доннер партиясы енді Паиутадан қиындық көрді. Олар екі өгіз мен екі жылқыны ұрлады. Олар сондай -ақ вагондық пойызға бірнеше жебе атып, кейбір жануарларды жаралады.

1846 жылы 5 қазанда Доннер партиясында тағы бір апат болды. Джеймс Рид пен Джон Снайдер вагондардың бірі туралы дауласты. Снайдер ашуланып, оны басымен ұрды. Рид пышағын суырып алып, Снайдердің денесіне жабыстырды. Снайдер күбірледі: «Патрик ағай, мен өлдім». Оның болжамы дұрыс болды және Льюис Кесеберг дереу вагон тілін орнатуға кірісті. Уильям Эдди мылтығымен Ридті линчке алмайтынын айтты. Қалғандары келісіп, көп талқылаудан кейін Ридті вагондық пойыздан шығару керек деп шешті. Ол қару -жарақсыз атпен Саттер Фортына баруға мәжбүр болды. Партиядағы көптеген адамдар үшін бұл Ридті өлім жазасына теңестірді.

Көп ұзамай Льюис Кесеберг өз қызметкерлерінің бірі Хардкупты вагонынан шығарды. Ол қайтадан ешқашан көрінбеді және оның аштықтан өлгені немесе жергілікті американдық тайпалар өлтіргені белгісіз. Осыдан кейін Вольфингер есімді басқа неміс жоғалып кетті. Кейінірек Джозеф Рейнхардт пен Августус Спитцер Вольфингерді тонап, өлтіргендерін мойындады.

Доннер партиясы енді 40 мильдік шөлді өтуге мәжбүр болды. Келесі үш күнде вагондық пойыз жауынгерлер тобынан бірнеше рет шабуылға ұшырады. Осы уақыт ішінде олар 18 өгізді ұрлады, тағы 21 өлтірді және көптеген адамдарды жаралады. Малдарының көпшілігі қазір өлген немесе ұрланғандықтан, партия вагондарын тастауға мәжбүр болды. Партия қазан айының соңында Тракки көліне жетті.

19 қазанда Стэнтон Саттер Фортынан азық -түлік тиелген жеті қашырмен қайтып келді. Уильям МакКатчон ауырып, бекіністе қалуға мәжбүр болды. Алайда Стэнтон Калифорнияға жетуге көмектесу үшін өзімен бірге екі үнділік гидті алып келді. Стэнтон сонымен қатар Джеймс Рид Калифорнияға сәтті жеткені туралы жаңалық әкелді. 20 қазанда Уильям Фостер қайын інісін атыс кезінде өлтірді.

Доннер партиясы енді Сьерра -Невада тауларын кесіп өту әрекетін бастады. Бірнеше қарлы боран оларды уақытша үмітсіз жарыста жүргендерін түсінуге мәжбүр етті. Алыстан олар шыңдарды қар басқанын көрді. 25 қазанда Паиуте жауынгері жануарлардың қалдықтарына оқ жаудырды. Ол Уильям Эдди өлтірместен бұрын он тоғыз өгізді ұрды.

Мигранттар жүрді, бірақ олар шыңға үш миль жақындағанда бес метрлік қарлы боран олардың жолын бөгеп қалғанын көрді. Енді олар артқа бұрылып, таудың етегінен өткен салоннан жасырынуға мәжбүр болды. Бұл кезде Джеймс Рид пен Уильям МакКатчон Доннер партиясын қыста аман қалдыру үшін жеткілікті азық -түлікпен жолға шықты. Алайда, олар жолдары жабылғанын біліп, қашырларын Саттер Фортына қайтаруға мәжбүр болды.

Вагон пойызының аман қалған мүшелері енді кейінірек Доннер көлі деп аталатын жердің жанына лагерь салуға кірісті. Патрик Долан, Патрик Брин және оның отбасы қараусыз қалған кабинаға көшті, ал Льюис Кесеберг қабырғалардың біріне тірек тұрғызды. Уильям Эдди мен Уильям Фостер ағаштан жасалған кабинаны салған. Стантон да солай жасады. Оның кабинасы Грейвс отбасы мен Маргарет Рид пен оның балалары болатын. Джордж Доннер өз отбасына қарапайым баспана тұрғызды.

Доннер партиясы азық -түлікке тапшы болды. Қалған жануарларды өлтіріп жеді. Өзеннен балық аулау әрекеті сәтсіз болды. Кейбір ер адамдар аңшылыққа шықты, бірақ келесі екі апта ішінде олар тек бір аюды, чөө, үкі мен сұр тиінді өлтірді. Егер олар лагерьде қалса, олардың бәрі аштықтан өлетіні анық болды, ал 12 қарашада он үш еркек пен екі әйел Саттер қамалына жетуге тағы бір әрекет жасады. Алайда, олар жолды 10 футтық қарлы жолмен бөгеп, лагерге оралды.

Партия бірнеше күн демалды, содан кейін Стэнтон мен Уильям Эдди бастаған партия қауіпсіздікке жету үшін тағы бір әрекет жасады. 21 қарашада олар жеңіліспен лагерге оралды. Көп ұзамай Бэйлис Уильямс қайтыс болды. Бұл партияның мықты мүшелерін таудан өтуге соңғы әрекетін жасауға итермеледі.

16 желтоқсанда партияның он бес мүшесі лагерьден шығып, шыңға бет алды. Бұл Forlorn Hope тобы ретінде белгілі болды. Жақсы ауа райының арқасында олар бұл жолы асудан өте алды. 20 желтоқсанда олар Юба Боттомс деген жерге жетті. Келесі күні таңертең Стэнтонның лагерьден шығуға күші жетпеді. Қалғандары оны өлуге қалдыруға мәжбүр болды.

Сізді таңқалдыратын нәрсе - мен ертең Калифорнияға баратын боламын, мен жақсы мүмкіндікпен кездестім және бұл елде бірдеңе істеу керек пе деп күмәнмен ойладым, мен баруды шештім .... Егер сіз ешқашан оқымаған болсаңыз Хастингстің (кітабы) Орегон мен Калифорния оны алып, оқиды. Сіз мені осы қадамға апарған кейбір ынталандыруларды көресіз, мен қауіпсіздіктен өтемін деп үміттенемін, мен ойлаймын, біз үлкен тобырда жүріп бара жатқанда қауіп жоқ, біз өзіміз үшін заң және бір -бірімізге қорған боламыз.

Біздің лагерьде бізде жиырма вагоннан тұратын бірнеше Орегон отбасы болды. Кішкене тәртіпсіздіктер туындаған соң, олар біздің партиядан шығып, жиырма шақты жауынгерден тұратын күш жинап, жеке компания құруды шешті. Олар бірнеше күн бойы бізден бір -екі шақырым жерде қонды. Олардың партиясында көптеген жас ханымдар болды, ал бізде негізінен жастар. Достық қарым -қатынас орнады, оларды бұзу қиын болды; Содан бері біздің компания қаңырап қалды, жас жігіттер күн сайын атқа мініп, аң аулап жүргендей кейіп танытады, бірақ бұғылар мен бөкендерді қуудың орнына олар әдетте Орегонның әділ қыздарының арасында кездеседі! Осылайша олар күн сайын жол бойында сүйкімділікпен, ең жабайы және әсем пейзаждың ортасында жүреді, енді қандай да бір керемет ағынның немесе қандай да бір асыл өзеннің ағысына таң қалады!

Бір -екі күндік саяхаттан кейін біз балыққа толы Кіші Көкке қоныстандық, мұнда менің балықшы ретінде шеберлігім сыналды; бірақ мен сіз таңертеңгі таңғы ас үшін таңертеңгі ас ішкен ең жақсы көруге қол жеткіздім ... Біз бірнеше күн бойы осы керемет ағынмен жүріп өттік, және әр түнде романтикалық кемпингтер табылды. Пейзаж ең әдемі болды - көз төбе мен Дейлдің перспективаларын айналып өтті.

Бірі Платтеге жетуге ынталы еді ... Біз қазір көкпен төрт күн жүріп өттік, ал бір күндік шеру бізді сол ұлы өзенге апарады. Бұл күнгі шеру, сөйтсе, қайсарлықпен қайта жалғасты. Бізге Канзас пен Платт суларының арасындағы бөлінетін жотадан, биік жазықтан өту керек болды. Сағат он бірлер шамасында біз ең биік шыңды кесіп өткенде, жер бірте -бірте екі жаққа да төмен түсетінін, алыстан алыстан асыл өзеннің жотасы мен соққыларын құрайтын кішкене үйінділерді немесе төбешіктерді көруге болатынын түсіндік ... кешкі екі шамасында, биік жерге көтерілгенде, біз алдымызда асыл Платт аңғарының жайылғанын көрдік. Барлығымыз таңданыс пен қуанышқа бөлендік. Платт аңғары! басқа ондай ешкім жоқ. Блуфтар бір -бірінен оннан он бес мильге дейінгі қашықтықта орналасқан, ені бір мильден асатын өзен орталықтан ағып өтеді. Су беттеріне біртіндеп еңіс болған кезде блэфтер 50 -ден 100 футқа дейін төмендейді. Өзеннің екі жағында бірде -бір ағаш таяқшасы көрінбейді - бұл көздің қарашығына дейін бір шексіз дала; өзеннің көптеген ағаштарында әдетте ағаш жабылған рельеф бар.

Таңертеңгі сағат 10 шамасында мұржаның жартасы табылды, шамамен қырық миль қашықтықта. Мен оны көрдім. Бұл аспанға батыл рельефпен бөлінген кішкентай шпильге ұқсады. Тағы екі күн біз әйгілі рокқа жеттік және оған түске дейін жеттік. Оның биіктігін біздің болжамды компания екі -сегіз жүз футқа дейін әр түрлі бағалады. Мен оның биіктігі үш жүз фут болатын шығар деп ойлаймын. Ол дөңгелек, ақырын еңкейіп, мұржаның түбіндегі нүктеге дейін, 250 фут; содан кейін дымоходы 10 -дан 20 футқа, 100 футқа ұзартылған ұзын шаршыда көтеріле бастайды. Кеше біз бұған қарағанда үлкен қызығушылықтан өттік; біреулер оны сот үйі, басқалары қамал, басқалары қамал мұнарасы деп атады. .... Өзенмен Форт Ларамиге барған кезде мен олардың тұтқаларын, төбелерін, блэфтерін немесе оларды не деп атауға болатынын тек өзеннің бір жағында ғана кездестіруге болатынын айттым. ... Бұл «сот үйіне» жетпестен бұрын болған жағдай еді, бірақ мұнда олар кенеттен ағыннан секіріп кетті, және біз көрген бірінші ғимарат - өзеннің 200 фут биіктігіндегі блефтердің шыңдарындағы орасан зор массасы. Онда ол жалғыз және жалғыз, салтанатты ұлылықта тұрды.

Біз жексенбіде Фортта лагерьден шығып, екі миль Ларами шанышқысымен көтерілдік және қоныстандық ... Мен сізге хаттың екінші жартысын жаздым. Бірақ мен оны таңертеңге дейін, тіпті біздің компания кеткенше емес, аяқтадым. Мен оны аяқтау үшін бір сағаттан астам күттім ... Вагондардың соңғысы ұзақ уақыт бойы төбелердің артында жоғалып кетті ... мен вагондарды басып озу үшін жаяу жүрдім. Мен көп ұзамай басты жолға жеттім, онда мен олардың үндістермен мінгенін көрдім, олар вагондардан қайтып келе жатқанын көрдім, олар қандай сыйлықтар алуға болатынын және аттарды алмастыруды қамтамасыз ету үшін ... көп ұзамай он немесе ондаған Сюикс қоршап алды ... Барлығы атқа мініп, мені қолымнан ұстап, мен түсінбейтін нәрсені қалап алды. Бір -екеуі пышақтарын жұлдыру арқылы тартты. Бұл маған өте жағымды ойын -сауық ретінде әсер етті, әсіресе егер олар маған осылай көңіл көтеретін болса. Ақырында мен оларға темекінің бірнеше бөлігін сыйға тарттым, олар қуана қабылдады және риза болып көрінді ... Вагондар келе жатқанда, Орегон компаниясының бізге қосылғанын білдім. Олар бізден кеткеннен бері үш неке болды, тағы бір -екеуі таспада болды. Біз бәріміз ұзақ ажырасқаннан кейін бір -бірімізді көргенімізге қуаныштымыз, және жағымды сезім үстемдік еткендей болды. Біз Қара Хиллге көтерілуді бастамас бұрын алыс сапарға шықпадық және Ларами шыңына керемет көрініс алдық - бұл диапазондағы ең биік шың.

Кеше біз 4 шілдеді тойладық. Бірнеше ескі кранды ұрлауға жол бермеу үшін жасырылған бір немесе екі бөтелке жақсы ішімдікті сындыру (олар шөлге шомылып, кез келген түрдегі алкогольді ішеді, оны ұрлау қылмыс емес деп есептеледі), полковник Расселдің сөзі немесе шешендігі, мистер Брайанттың бірнеше әні және скрипка, флейта, ит барабанынан тұратын музыкасы бар бірнеше басқа мырзалар - терісі алынған ит өлтіріліп, барабан жасалған алдыңғы түн - лагерьдегі барлық қару -жарақ шығарылған кезде, сөз соңында, ән мен тосттың соңында біз жолда болған ең қызықты толқулардың бірін жасадық.

6 шілдеде таңертең, екі күндік демалыстан кейін, біз жолға шығып, Дир Крикке дейін жиырма миль жол жүрдік. Ларами шыңы күні бойы дерлік оңтүстік -шығысқа қарай көрінді. Түске дейін біз Платтаның солтүстік шанышқысына бір аптадан астам уақыт бойы келмеген соң келдік. Біз өзенге соққан жерде тас көмірдің жұқа қабаты бар; бірақ біз ұзақ және ұзақ сапарлаған ұлы Платте, ол қалай төмендеді, дәлірек айтқанда, кішігірім ағынға дейін. Су таза болды, бірақ мен өзенге алғаш соққанда құм мен саз араласқан кездегідей ұнамады.

Келесі күні біз Платтқа көтерілдік және өзен жағасындағы кішкентай тоғайдың жанында тұрдық. Сәрсенбіде біз түске жақын Платтен өтіп, алты миль жүрдік. Буффало және басқа ойындар көбейіп келеді. Күн сайын бір немесе бірнеше адам өлтіріледі, ал біз қайтадан жаңа етпен ләззат аламыз. Менің ойымша, әлемде биязы сиырға тең келетін сиыр жоқ - мұндай хош иіс, соншалықты бай, шырынды, бұл оны ойландырады.

Бейсенбі күні таңертең біз Платтен және сол жақтағы қара төбеден шығып, Тәтті суға қарай беттедік. Түсте полковник Бун толқып тұрды, ол басқалармен бірге болғанын және сегіз буйволды өлтіргенін, олардың ішінде бірнеше семіз сиыр мен бұзауды өлтіргенін айтты. Түстен кейін біз бірнеше шақырым жол жүріп, тамаша бұлақпен қоныстандық.

Форт -Ларамиден осы жерге дейінгі елдің бүкіл аймағы түгел дерлік құрғақ. Кейбір жерлерде ғана жайқалып тұратын аңғарлардан басқа шөп жоқ. Буффалдың олар орналасқан төбелерде қалай өмір сүретінін қалай түсінуге болатынын түсінбей қалғандар бар. Бүкіл аймақта жабайы шалфей немесе артемизия мол өседі. ... Шалфей бақтың шалфейіне ұқсамайды. Лаванда хош иісі көбірек ... Форттан шыққаннан кейінгі бірінші аптада біз жаздың ортасында таулы салқын желдермен жүрдік, олар түнде пальто киюге қажет болды, және көбінесе күн бойы. Өткен аптада бәрі басқаша болды. Күндіз де, түнде де өте ыстық болды - термометр 95 -тен 100 градусқа дейін.

Кеше түсте біз «шыңға» жеттік, немесе Атлантика мен Тынық мұхиты арасындағы жотаны бөлдік. Бұл кеште біз Калифорния шығанағына құятын ұлы Колорадоның саласы болып табылатын Жасыл өзеннің айырларының бірі Кіші Сэндиде тұрамыз. Осылайша менің жастық шағымның және жаңа жылдардағы керемет армандарым орындалды. Мен Рокки тауларын көрдім - Рубиконнан өттім, қазір Тынық мұхитына ағатын суларда! Мен ескі әлемді артта қалдырған сияқтымын және менің алдымда жаңа әлем пайда болып жатыр. Осы уақытқа дейін әр қадамда жаңа нәрсе, тартымдылық болды. Егер менің саяхатымның қалған бөлігі қызықты болса, мен бұл ауыр сапардың ауыртпалығы мен ауыртпалығы үшін мол қайтарым аламын.

Мен Калифорнияға жеткенше сізге хат жіберудің басқа мүмкіндігіне ие болмауым мүмкін. Біз Калифорнияға жаңа маршрутпен барамыз, осы маусымға дейін ешқашан саяхаттамадық; сондықтан біздің маршрут жаңа қызықты аймаққа айналды. Біз қазір Аю өзенінің аңғарында, Аю өзенінің тауларының ортасында, шыңдары қармен жабылған. Мен жазған кезде, бізді жаздың жылы шуағы қуантады, алайда бірнеше миль қашықтықта қармен жабылған таулар сәулелерінде жарқырайды.

Форт Бриджерден шығып, біз, өкінішке орай, Веббер каньонының басына жеткенше, еш қиындықсыз саяхаттайтын жаңа бағытты таңдадық. Бұл жерге жетер -жетпес бұрын шалфей бұтасының басына жапсырылған хат таптық. Бұл Хастингстен болды. Оның айтуынша, егер біз оның соңынан хабаршы жіберетін болсақ, ол қайтып келеді және бізді каньоннан әлдеқайда қысқа және жақсы бағытта басқарады. Компанияның жиналысы өтті, онда Мистер Маккутченді, Стэнтонды және мені Хастингс мырзаға жіберу туралы шешім қабылданды; сонымен бірге біз каньонды зерттеп, қысқа мерзімде хабарладық.

Келесі күні таңертең таудың шыңына көтерілу керек, онда біз Доннер кеші орналасқан каньонның басы мен біздің арамыздағы елдің бір бөлігін байқамай қаламыз. Ол маған бағыт -бағдар берген соң, Хастингс мырза екеуміз бөліндік. Ол таңертең тастап кеткен компанияларға оралды, мен шығысқа қарай жүремін. Үстел үсті деп аталатын жерге түскеннен кейін, мен үнділік жолмен жүрдім және егер жолдау қажет болатын бағытты аштым, егер олар компанияның есебін естігенде солай бағыттаса. Маккутчен, Стэнтон және мен Хастингс мырзаны қуып жету жолында Уэббер каньоны арқылы өткенде, біздің қорытынды бойынша каньон арқылы өтуге тырысқанда көптеген вагондар жойылады. Мистер Стэнтон мен Маккутчен біздің компанияға аттары шыдамдылықпен қайтып келуі керек еді. Мен кешке компанияға жеттім және оларға Вебер каньонына қатысты қорытындыларды хабарладым, сол кезде мен ашқан маршрут әділ болды, бірақ тазалау мен қазу үшін көп еңбекті қажет ететінін айттым. Егер мен оларды жол салуға бағыт берер болсам, олар осы жолды таңдауға бірауыздан келіседі, олар аяқталғанға дейін адал жұмыс істейді.

19 қазанда, жүк көлігімен саяхаттап жүргенде, біздің жүрегіміз азық -түлік тиелген жеті қашырмен Стэнтонның оралуына қуанды. Маккутчен ауырып, саяхаттай алмады, бірақ капитан Саттер өзінің екі үнді вакуэросын Луис пен Сальвадорды Стантонмен бірге жіберді. Біз аш болғандай, Стэнтон бізге тамақтан гөрі жақсы нәрсе әкелді - әкемнің тірі екендігі туралы жаңалық. Стэнтон онымен Саттердің қамалынан алыс емес жерде кездесті; ол үш күн бойы тамақсыз қалды, ал ат оны көтере алмады. Стэнтон оған ат пен азық -түлік берді, әрі кете берді. Біз енді бір қашырға қалдырған нәрсені жинап, Стэнтоннан бастадық. Анам Томмиді тізесінде көтеріп, қашырға мінді; Пэтти мен Джим екі үндістанның артында, ал мен Стэнтон мырзаның артында жүрдік, осылайша біз жаңбырмен жүріп өттік.

Уильям Эдди, C.T. Стэнтон, Уильям Грейвс, Джей Фосдик, Джеймс Смит, Чарльз Бургер, Уильям Фостер, Антуан (испандық), Джон Батист, Льюис, Сальвадор, Август Спитцер, Мэри Грейвс, Сара Фосдик және Милтон Эллиот, партияның ең мықтысы, тауларды жаяу аралай бастады. Едіге, қайғы -қасіретті оқиғаны әңгімелей отырып, маған өзі мен отбасы арасындағы қоштасу көрінісін ешқашан ұмытпайтынын айтты; бірақ ол кіруге және жеңілдік алуға үміттенді, және оларды құтқару құралдарымен оралды. Олар әрқайсысы сиыр етінің кішкене бөлігінен бастады; бірақ олар асудың шыңынан үш миль қашықтықта әрең жүрді, сол кезде қардың жұмсақ және тереңдігі он фут шамасында оларды қайтадан кабиналарға оралуға мәжбүр етті, олар түн ортасында жетті.

Келесі күні ол тамақтан қатты шаршап, аң аулауды жалғастырды, ақырында өте үлкен аюлы жолға түсті. Басқа жағдайларда, ол жануардың өзін көргеннен гөрі, оның ізін көргенді жөн көрер еді. Бірақ қазір, ол әлсіз және әлсіз болғандықтан, оны ойлап табуға ынталы болды ... Ол көп ұзамай іздеу объектісін таппады. Шамамен тоқсан ярд қашықтықта ол басын жерге қаратып, тамыр қазумен айналысатын аюды көрді. Жыртқыш даланың кішкентай юбкасында болды, ал Эдди мырза дәл қазір жанында тұрған үлкен шыршаны пайдаланып, жасырынып қалды. Мылтығында болмаған жалғыз оқты төтенше жағдайда тез арада қайта жүктеу үшін аузына салып, ол әдейі оқ жаудырды. Аю бірден артқы аяғынан тұрды және Эдди мырзаның мылтығынан шыққан түтінді көріп, жақтары ашық, оған қарай қатты жүгірді. Мылтық қайта жүктелген кезде аю ағашқа жетіп, қатты айқайлап, Эдди мырзаның соңынан қуып жетті, ол жануардан жылдамырақ жүгіріп, оны артқы жағына шығарып алды да, оны атып тастады. иығында, сондықтан ол оны қуып жете алмады. Содан кейін ол аюды таяқпен басымен ұрып жіберді. Тексеру кезінде ол бірінші оқ оның жүрегіне тесілгенін анықтады. Содан кейін ол өзінің сыйлығын алуға көмек алу үшін Таун лагеріне оралды. Грейвс пен Эдди аюдың артынан шықты. Олар ақыры қараңғы түскеннен кейін аюға мінуге ойлады. Эдди мылтықты қолданғаны үшін жартысын Фостер мырзаға берді. Оның бір бөлігі Грейвс мырзаға және Рид ханымға берілді. Аюдың салмағы шамамен 800 фунт болды.

Кабиналарда азық -түлік жетіспеушілігінің күшеюіне көңілдері түспеді және жиырмасыншы күні (1846 ж. Қараша) олар оны қайтадан сынап көрді, алшақтықты жеңе алды; бірақ олардың ұшқыштың қажеттілігінен әрі қарай жүруі мүмкін емес деп тапты, Стэнтон мырза үндістерді ертіп жүруге рұқсат етуден бас тартты. JA Sutter ұсынған ережелер, қар түскенге дейін. Мұнда олардың ыстық үміттері тағы да өшті; олар қайтадан ауыр жүректермен өздерінің бақытсыз кабиналарына қарай бұрылды. Мерфи ханым, қызы мен екі ұлы осы партиядан болды.

Жиырмасыншы (желтоқсан) күн ашық және әдемі болып көтерілді, және оның жарқыраған сәулелерімен қуанған олар шаршаған жолмен жүрді. Мистер Стэнтон бірінші күннен бастап оларға ілесе алмады, бірақ олар от жағып, түнді өткізуге дайындық кезінде өз лагеріне үнемі жетіп келген көрінеді. Бұл күні олар сегіз миль жол жүріп, ерте тұрды; және кештің көлеңкесі олардың айналасына жиналған кезде, Стантонның қараңғы түнегіне алаңдаушылық тудыратын көзқарас артқа бұрылды; бірақ ол келмеді.

Таңертең ауа райы боранды болды, ал күндіз олар басталып, шамамен төрт миль жүрді, олар қоныстанған кезде, Стэнтонның келуін күтуге келісті; бірақ сол түні олардың көңілі жоқ оттың орнына оның орны қайтадан бос болды, ал ол менің ойымша, барлық ауыртпалықтардан құтылып, өзінің қарлы парағына оранып жатты.

Келесі күні жел оңтүстік -батысқа ауысып, қар күні бойы жауды. Олар күн батарда қонды, қараңғы түсе мистер Стэнтон келді. Олар сапарларын 22 -де жалғастырды. Стантон әдеттегідей бір сағаттан кейін лагерге келді. Сол түні олар азық -түлік қорының соңғы қорын жеді. Олар таулы лагерьден шыққаннан кейін әр тамақ кезінде бір унциямен ғана шектелді, ал енді соңғысы жоғалды. Олардың бір мылтығы болды, бірақ олар тірі жанды көрмеді.

Осы күні (23 желтоқсан) Эдди мырза бір нәрсені лақтыру үшін кішкене сөмкені қарап шықты, бұл оңайырақ жүру үшін. Бұл әрекетте ол жарты фунт аюдың етін тауып алды, оған әйелі қарындашпен жазған қағазды қоса тіркеді, оған «сіздің сүйікті Элеонора» деген қолтаңба қойылды, онда ол оны соңғы шетіне дейін сақтауды сұрады. , және бұл оның өмірін құтқарудың құралы болады деген пікірін білдірді. Осы күні таңертең Стэнтон мырза өз құбырын шегіп, лагерьде қалды. Ол оларды басып озатынын айтып, әрі қарай жүрулерін өтінді. Қардың тереңдігі шамамен он бес фут болатын. Стэнтон оларды ойлап тапқан жоқ.

Олар өздерінің меланхолиялық саяхатын қайта бастады, бір мильдей жүріп өткен соң, олар өз серігін күту үшін қонды. Оларға күндіз тамақтанатын ештеңе болмады. Стэнтон келген жоқ. Қар түні бойы жауып, бір фут тереңдікке көтерілді. Олар енді кедей Стэнтоннан өлді деп бас тартты.


Чарльз Э.Стантон

Чарльз Эгберт Стэнтон (1858 ж. 22 қараша - 1933 ж. 8 мамыр) Америка Құрама Штаттары армиясының офицері болды және полковник шеніне жетті. Бірінші дүниежүзілік соғыс кезінде испан -американдық соғыс ардагері, генерал Джон Дж.Першингке көмекші -офицер болып қызмет етті, Авраам Линкольннің соғыс хатшысы Эдвин М.Стантонның жиені болды. [1] Ол «Лафайетт, біз осындамыз!» Деген есте қаларлық өрнекті қосумен танымал. Бірінші дүниежүзілік соғыс кезінде Парижде сөйлеген сөзінде.


Жоғары ажыратымдылықтағы суреттер мектептер мен кітапханаларға 1493-1943 жылдардағы Америка тарихына жазылу арқылы қол жетімді. Сіздің мектепте немесе кітапханада жазылым бар -жоғын тексеріңіз. Немесе қосымша ақпарат алу үшін мына жерді басыңыз. Сіз бізден суреттің pdf файлына тапсырыс бере аласыз.

Gilder Lehrman Collection #: GLC02382.018 Автор/Автор: Стэнтон, Роберт А. (1839 ж.т.) Жазылған орны: s.l. Түрі: Қол қойылған хат Күні: 17 мамыр 1864 Беті: 1 б. 24,7 x 20,2 см.

Спотсильвания науқанында қару -жарақ туралы есеп. Hunt 's жазбаларымен бірге. Орландалық офистік артиллериялық резервтен жазылған. Чарльз Х.Уиттелси (1832-1871) 1853 жылы Йельді бітірді. Ол Азаматтық соғысқа 1866 жылы 1-ші Коннектикут ауыр артиллериясында лейтенант ретінде, содан кейін генерал Роберт О. Тайлер мен генерал Хоратио Г.Райт штабында қызмет етті. Ол 1864 жылғы Ричмонд алдындағы науқандағы қызметі үшін Бревор майоры мен 1864 жылы Шенандоа алқабында Петербург шайқастарында ерлік көрсеткен подполковник және Аппоматокс науқанындағы ерлік үшін полковник болды. Азаматтық соғыс кезіндегі ерен еңбегі үшін оған бревет бригадирі атағы берілді.

Чарльз Х.Уиттелси (1832-1871) 1853 жылы Йельді бітірді. Ол алдымен Азаматтық соғысқа 1866 жылы 1-ші Коннектикут ауыр артиллериясында лейтенант ретінде қызмет етті, содан кейін генерал Роберт О. Тайлер мен генерал Горатио штабында қызмет етті. Г.Райт. Ол 1864 жылғы Ричмонд алдындағы науқандағы қызметі үшін Бревор майоры мен 1864 жылы Шенандоа алқабында Петербург шайқастарында ерлік көрсеткен подполковник және Аппоматокс науқанындағы ерлік үшін полковник болды. Азаматтық соғыс кезіндегі ерен еңбегі үшін оған бревет бригадирі атағы берілді.


Чарльз П. Стэнтон жинағы

Charles P. Stanton жинағында елу жылдық генеалогиялық зерттеулердің нәтижелері бар. V сериялы коллекцияның негізгі бөлігі Нюрнберг, Фуэрт, Бамберг, Ансбах және Динкельсбуэль аудандарынан келген 300 -ден астам еврей отбасына арналған 2000 -нан астам отбасылық ағаштар, хат -хабарлар мен байланысты материалдардан тұрады. Кейбір отбасылардың Швабиядағы Ихенгаузен мен Лаупхаймда филиалдары болды. Бұл сериядағы көптеген қалталарда Стэнтон құрастырған «Негізгі отбасылық ағаш» бар. Ол көбінесе осы шебер отбасылық ағаштардың көшірмелерін қызығушылық танытқан зерттеушілерге жіберетін. Белгілі бір отбасы туралы зерттеулерінің соңғы нұсқасы. Негізгі отбасылық ағашы жоқ қалталарда әдетте отбасылардың өздері немесе Стэнтон құрастырған отбасылық ағаштардың кіші нұсқалары болады. Барлық дерлік қалталарда қосымша генеалогиялық ақпарат сақталатын зерттеу материалдары мен хат -хабарлар бар. Шебер отбасылық ағаштар туралы жазбалар мен жобаларды IV сериядан табуға болады. Сонымен қатар осы топтамаға III серияда орналасқан Франконияның бірнеше қалалары мен қалалары туралы жазбалар енгізілген.

Терезенштадттан алынған карталар, ескі индекстер, мекен -жайлар, некрологтар мен жақсы сақталған банкноттар сияқты жалпы зерттеу жазбалары мен материалдарды II сериядан табуға болады.

Коллекцияда Чарльз П.Стэнтонға қатысты бірнеше жеке заттар ғана бар. I серияға оның әскери қызметі, Грейс шіркеуінің мүшесі және Корнелл университетінің түлектері қауымдастығының қызметі туралы құжаттар кіреді. Сондай -ақ, пайдаланушылар осы сериядан 1990 -шы жылдардың жалпы хат -хабарларын таба алады.

Күндер

Жаратушы

Материалдар тілі

Кіру шектеулері

Шектеулерді қолданыңыз

Жинақты қолдануға кейбір шектеулер болуы мүмкін. Қосымша ақпарат алу үшін хабарласыңыз:

Лео Бэк институты, еврей тарихының орталығы, 15 Батыс 16 -көше, Нью -Йорк, Нью -Йорк, 10011

Өмірбаяндық ескерту

Charles Perry Stanton's parents, Fritz and Hella Steinlein (née Kaufmann) were en route from Nuremberg to the United States when Charles was born in Zurich in December 1935. His older brother Peter was born in Nuremberg in August 1930. The family settled in Great Neck, NY and converted to Christianity. Charles Stanton was baptized and brought up as an Episcopalian. On November 9, 1938 the family changed the last name from Steinlein to Stanton.

Charles Stanton studied law at Cornell University and graduated in 1957. Following his graduation, he served as Lieutenant in the US Army until 1965. He then worked for J.P. Morgan for over twenty-five years. Later, he joined the financial services office of the Pratt family, which founded the Pratt Institute. He was also active in the local Episcopal church, and served as treasurer, clerk and member of the choir.

In 1969, Charles Stanton married Julia (Judy) Duke Henning. They had two daughters: Julie and Charlotte

Since the age of fourteen, Charles Stanton had been involved with genealogy and researched the Jewish families of Franconia, where his family had lived for many generations before the Holocaust. In the 1990s, he worked extensively with Gisela Blume from Zirndorf , Germany and Dan Barlev from Jerusalem.


Historic Site Sign

Antelope Station prospered with the mining industry, which by 1871 was flourishing along Weaver Gulch on the east and Antelope Creek on the west. During that year Charles C. Genung started construction of a road through town to accommodate the stage lines. Yaqui Wilson opened a store in partnership with John Timmerman, and a man named William Partridge started a hotel and station in prepa ration for the arrival of overland passengers. Barney Martin and his wife owned a neat red-brick store in the center of town. Thus Chuck Stanton had three competitors and he had a consuming determination to dispatch them all and be come the town's absolute ruler.

He hadn't long to wait for his chance to act, as prosperity soon brought the least desirable element to town with the advent of the notorious Venezuela gang, as bloodthirsty crew as ever roamed the Southwest. Stanton immediately be came an intimate of the Venezuelas and in mere weeks was their recognized leader. So began the bloody extermination of his competitors, one by one, and a rapid rise to power by methods as devious and ruthless as the man himself.

The road was completed by Genung in 1872, and Ante lope Station became a regular stop for two stage lines: the Pierson and the Jim Grant. Passengers from both lines in variably went to the Wilson-Timmerman store for rest and refreshments, a fact that infuriated Partridge and at the same time afforded Stanton a method of disposing of two hated rivals with one stone. His chance had arrived sooner than he'd expected.

In addition to running his store and stage stop, Wilson raised pigs and prickly pears at his home. One day when he was on a trip to Prescott , the pigs got out and caused considerable damage at Partridge's. Before Wilson 's return Stanton instructed his Mexican ruffians to pass the word along to Partridge that Wilson was out to get him. Receipt of this message, together with the existent ill feeling concerning the stage passengers, stirred Partridge to a white-hot fury, and immediately upon Wilson 's return, Partridge sent word for him to come and get his pigs forthwith. Wilson started to retrieve his pigs, carrying a sack of prickly pears with which to entice them home. A stage driver who witnessed the entire affair testified at the resulting trial that Wilson was unarmed when he started from his home. As he approached Partridge's place Partridge shot him dead without warning, then ran away and hid in the hills above town. The next day he proceeded to Prescott , where he gave himself up and was subsequently sentenced to the Territorial Prison at Yuma .


HistoryLink.org

During August and September 1841, the United States Exploring Expedition, commanded by Lieutenant Charles Wilkes (1798-1877), carries out a hydrographic survey of the Columbia River from its mouth to the Cascades. The expedition's appearance at Fort Vancouver alarms the British Hudson's Bay Company officials.

British and American Interests

Hydrographic investigations of the Columbia River course were not new when the United States Exploring Expedition began its survey of the river in 1841. Lieutenant William Broughton (1762-1821) of HMS Chatham had crossed the Columbia River bar in 1792 and used his ship's boats to survey upriver for about 120 miles to support British claims of territorial possession. In 1839, Royal Navy captain Edward Belcher (1799-1897) took HMS Starling and HMS Sulphur upriver to Fort Vancouver.

The United States Exploring Expedition began charting the Columbia River in September 1841. Lieutenant Wilkes had made a preliminary visit to the Columbia in May of that year. He traveled overland from Nisqually and then by canoe down the Cowlitz River to the Columbia. From there, he descended to Fort George at the mouth of the river. Along the way, the view of Mount St. Helens inspired him to name the stretch of the Columbia near its confluence with the Cowlitz as St. Helen's Reach.

Charles Wilkes

Wilkes had received command of the Exploring Expedition only after several more senior officers refused it. He was junior for the responsibility but stood out among naval officers for his training in mathematics and triangulation. When first a candidate to go along on the expedition in 1828, he had been a lieutenant for only two years. In the following years he served as Superintendent of the Depot of Charts and Instruments at Washington, D.C. When the venture actually got underway in 1838, he moved into the commanding officer's slot despite having considerably less sea-going experience than some of his subordinates.

In July 1841, Wilkes sailed in his flagship Vincennes from Puget Sound to the mouth of the Columbia. He sent Vincennes on to California, taking command of USS Porpoise, another expedition vessel more suited to river exploration. The Oregon, a 250-ton merchant brig Wilkes purchased at Fort George, accompanied Porpoise on her upriver journey. Porpoise was a 224-ton, 10-gun brigantine (a two-masted ship rigged with square sails and a fore-and-aft mainsail) 88 feet in length, a 25-foot beam, and a depth in hold of 11 feet. The Boston Navy Yard built her in 1836.

On the Columbia

The ships served as home bases. Crews dispatched in the ships' boats did most of the hydrographic work. Fear of malaria dictated the working schedule. "Falling damps," or night dew was the suspected source of the disease. (We now know that malaria is caused by a parasite carried by infected mosquitoes.) Survey boats did not leave the ships before 9 a.m. Before departing, surveyors put on clean and dry clothing, breakfasted, and took time to smoke. Wilkes required that the boats return at least an hour before sunset. Then the ships spread awnings fore and aft as shelters from nighttime moisture.

Wilkes led the way as the expedition moved upriver. His gig was constantly ahead of the other boats. When sailors left a campfire unattended at the foot of Mount Coffin, near the mouth of the Cowlitz, it set fire to trees where Indians had placed their dead in canoes. He attempted to placate the Chinooks with presents, explaining that the conflagration was an accident. Later Wilkes said that there probably would have been trouble, were the Indians not so weakened by malaria and smallpox.

Smoke on the River

Porpoise және Oregon followed the boats upriver, occasionally running aground. On one occasion, they became stuck on opposite sides of the river. Assistant Surgeon Silas Holmes, an acerbic wit, commented that the ships "formed excellent buoys, pointing out the dangers on either side" (Stanton).

The surveyors also suffered from smoke generated by fires burning along the river. The Indians set them to clear ground and drive game. On at least one day, smoke lay so thickly over the river that the surveyors could not work. Wilkes, a stern disciplinarian, reprimanded Lieutenant William M. Walker (1813-1866) for taking three bottles of brandy as a reward for his boat's crew, who "sweated and choked in the smoke that lay low on the river" (Stanton).

The Hudson's Bay Company

At the end of August, Porpoise және Oregon reached Fort Vancouver, about 100 miles from the sea. Wilkes sent Lieutenant Walker with four boats to continue charting as far as the falls at the Cascades, about 160 to 165 miles from the river mouth. Lieutenant Oliver Hazard Perry took four more boats to survey the Willamette up to its falls. The hydrographers concluded that sea-going vessels should go no farther than Fort Vancouver, where the Columbia was at least 14 feet deep at all seasons.

Coincidentally, the American explorers reached Fort Vancouver when Sir George Simpson (1792-1860), North American Governor for the Hudson's Bay Company, was visiting. Wilkes dined with Simpson and Dr. John McLoughlin (1784-1857), the official in charge of Fort Vancouver. While at Fort Vancouver, Wilkes made a side trip to the Willamette Valley. He told American settlers there that the time had not yet come to try to establish a civil government under the American flag. At this time, there were about 40 Americans in the Willamette Valley. None were known to be living north of the Columbia River.

Wilkes told Simpson that he intended to recommend that the United States claim the Oregon Territory as far north as 54°40'N (approximately today's southern boundary of Alaska). Sir George later wrote to the British Foreign Office saying that the land south of the Columbia was not worth contesting. But Britain, he recommended, should not "consent to any boundary which would give the United States any portion of the Territory north of the Columbia River" (Walker).

Hudson's Bay officers at Fort Vancouver offered every assistance and warm hospitality to the U.S. Navy party. Nevertheless, the appearance of two U.S. warships off the fort and Wilkes's revelation probably influenced the decision Hudson's Bay Company officials would later make to remove accumulated stores at Fort Vancouver to a new post at Victoria, which they established in 1843.

On the downriver trip, Wilkes became ill but continued to work. Then a 16-mile side trip up the Cowlitz nearly ended his life. On the way back to the Columbia, his gig hit a snag. The impact knocked down two of the boat's crew while low-hanging branches ensnared and nearly strangled the expedition's commander.

Porpoise
және Oregon reached the mouth of the Columbia on September 30. There they joined the Ұшатын балық. After taking on supplies, the expedition's ships left the Columbia River to sail south on October 9, 1841.

Paul Allen Virtual Education Foundation

Charles Wilkes (1798-1877)

Fort Vancouver, 1841

Sketch by Joseph Drayton, Courtesy Fuller, A History of the Pacific Northwest

Woodcut made on U.S. Exploring Expedition of Indian baskets, 1841

Woodcut by J. H. Manning, Courtesy UW Special Collections (NA4000)

Woodcut made on the U.S. Exploring Expedition of Columbia River Indian fishing huts, The Dalles, 1841

Woodcut by J. Drayon, Courtesy UW Special Collections (NA3996)

Sources:

Howard I. Chapelle, The History of the American Sailing Navy: The Ships and Their Development (London: Salamander Books Ltd., 1949) Barry M. Gough, The Royal Navy and the Northwest Coast of North America 1810-1914: A Study of British Maritime Ascendancy (Vancouver: University of British Columbia Press, 1971) William Stanton, The Great United States Exploring Expedition of 1838-1842 (Berkeley: University of California Press, 1975) David B. Tyler, The Wilkes Expedition: The First United States Exploring Expedition (1838-1842) (Philadelphia: The American Philosophical Society, 1968) Dale L. Walker, Pacific Destiny: The Three Century Journey to the Oregon Country (New York: Tom Doherty Associates, 2000) Charles Wilkes, Narrative of the United States Exploring Expedition During the Years 1838, 1839, 1840, 1841, and 1842 Vols. I-V, Microfiche 20926-20929 (Chicago: Library of American Civilization, [1845] 1970).


Chales Tyler Stanton - History

Springboro Area Yesterday:

“Springboro has never had the advantages to be derived from a railroad connection with the outside world,” bemoaned Jessie Wright in his 1915, centennial address for the village. “Let us hope that Springboro may yet get on the map…the railroad map.”

Were Jesse Wright to return to his hometown today he may be surprised to find the flourishing community which exists in spite of an absence of the hoped-for railroad. The tiny village founded on the banks of Clear Creek in 1815, by his grandfather, Jonathan, now sprawls into two counties, Warren and Montgomery, in beautiful southwest Ohio. The Springboro Area Historical Society preserves Jessie’s words and spirit in its dedication to the unique heritage of its ancestors. The historical society came together in 1992, to save the 1798, Christian and Charles Null cabin located on what is now Heatherwoode Golf Course and its work continues with preservation and education efforts throughout the community.

A commemorative history, edited by Rebecca Hall, was published for the sesquicentennial in 1965, and in the 2003, Springboro Area Yesterday: A Pictorial History , a wonderful survey of the people and landscapes of the area, was produced by the City of Springboro Historic Commission in cooperation with historical society and edited by Rebecca Hall.

The museum offers a selection of local history and genealogy reference materials, maps of the city, township and county, and an large collection of artifacts and pictures.

Residents share the Society’s pride in their community since 1915, they have come together every Memorial Day, Fourth of July and Labor Day to parade through the historic streets of the old town.

Springboro’s founder, Jonathan Wright, followed his father, Joel, to the Miami Valley in 1814. The Wrights and perhaps a dozen other Quaker families came from their home in Pennsylvania, journeying along the Ohio River up the Little Miami River to Waynesville and nearby Springboro where they found clear, abundant water.

Jonathan Wright settled on the banks of Clear Creek, west of the earlier settlement, and in 1815, platted “Springborough.”

By 1840, 417 residents called Springboro home, with names such as Null, Stanton, Frey (Frye), Greggs, Crocketts and Mullins, joining the Wrights on the town roster.

Methodist Episcopal, Universalist, German Reformed and Presbyterian churches followed in short order.

The county has never been at a loss for religious sentiment with over 60 churches established by 1850, and many of the faithful soon moved on to found schools. Francis Glass is noted as the first school teacher, beginning in 1816, and by the mid 1800s, ten schools were scattered throughout the township serving 750 students. The Springboro Special School District opened in 1837, with lessons in English, mathematics, science and Latin.

Aron Wright served as president for nine years before returning to New York state unfortunately, the college did not long outlast him and its doors closed in 1883.

For more informal pursuits, residents turned to the Springboro Library Association, founded in 1832, at the corner of Market and Main Streets, where librarian and town physician Dr. Joseph Stanton presided. The Grange, Masons, Knights of Pythias, United American Mechanics and the Oddfellows offered philanthropic and social outlets for the gentlemen. Book Regular lectures and numerous book clubs informed and entertained local residents. Jessie Wright reports with some relish possessing the journals of a “mock Legislature” which met from 1841-45, for a “profitable form of amusement during the long winter evenings,” including drama and debates.

Springboro’s Quaker roots remained strong. From its founding, when Jonathan Wright parceled lots to new settlers, a deed restriction prohibited the sale of whiskey on the land for a period of ten years. However, thirsty travelers were not without respite Wright’s property ended at North and Franklin Streets and ingenuity led to all the taverns being located north of that line in “Carr’s Addition.” Jessie’s centennial address also notes “no less than fifteen distilleries” in a two mile radius of the village in its early days. The Women’s Christian Temperance Union, a force to be reckoned with throughout the county, succeeded in keeping liquor sales out of Springboro for over forty years in the late 1800s.

In 1999, Springboro erected the first municipal Underground Railroad Historic Marker and the city of Springboro participates in regular celebrations of its special place in a turbulent period of our national history.

Springboro’s population grew steadily at the turn of the twentieth century. Farmers from many of the nearly three hundred local farms moved to town in their later years looking for an easier life. By 1880, Beers’ History of Warren County listed Springboro census at 553. The next 100 years saw the town balloon to 12,380 (2000 census). The Springboro Community City School District has grown from an estimated 200 students in 1880 meeting in a single building at East and Market Streets to 5,500 students in nine buildings spread throughout the community. A new city hall and police department was inaugurated in 2009, at 320 West Central to afford local government sufficient space to meet the demands of the growing community. A Strategic Master Plan was developed in the late 1990s and another ten years later in an effort to better oversee city expansion as local officials struggle to make that dream a reality with an updated Land Use Master Plan in early 2009.

For a town the railroad left behind, Springboro has done well indeed, and the people of Springboro remain committed to recording its history – and its progress – for years to come.

“A Time to Look Back.” Bicentennial Supplement to The Western Star. 30 June 1976. (MFH)

(The) History of Warren County . Chicago, Illinois: W.H. Beers & Co., 1882.

Springboro Area Yesterday: A Pictorial History . Rebecca Easton Hall, ed.

Springboro Community City School District website .

In 2000, the City of Springboro completed their study and creation of Springboro’s Historic Design Standards (pdf). Though oriented towards preservation of our historic buildings through design standards, a good deal of the history of Springboro and the history of architecture, design and construction is included in the one hundred twenty-eight page report.

The house to left is on the northwest corner of S. Main St and Market St. and was built around 1858, by James P. Griffin, a druggist. The outlines of the house can still be seen behind the commercial facade. Later, William H. Newport, a dry goods merchant, lived there, and it was then occupied from 1892-1910, by Joseph M. Bunnell, a grocer, per Rob Strawser’s Yesterday, Historic Properties in Springboro , Historic Homes, Property Sales and Transaction in Olde Springboro and Surrounding Lands .)


The Enslaved Households of President John Tyler

Born to an affluent family in 1790, John Tyler spent most of his life in Charles City County, Virginia. He was raised on the Tyler family plantation, Greenway, and primarily lived there until his marriage to Letitia Christian in 1813. 1 His father, John Tyler Sr., served as a representative in the Virginia House of Delegates, governor of Virginia, and eventually judge of the United States District Court for the District of Virginia. Judge Tyler was also a prominent slave owner—by 1810, there were twenty-six enslaved individuals living at Greenway plantation. 2 These enslaved men, women, and children were the people maintaining the property, farming the land, and providing the means for the growing Tyler family.

Like his father, John attended the College of William and Mary, graduating in 1807. He then prepared for a career in law, studying with his father and Edmund Randolph, former United States Attorney General. After Judge Tyler died in 1813, he left Greenway and thirteen enslaved individuals to his son John. 3 That same year, John purchased a tract of land in Charles City County and built his own plantation, Woodburn, shortly thereafter. 4 According to the 1820 census, there were twenty-four enslaved people living at Woodburn with the Tylers. 5 Ten years later, the Tyler household had grown exponentially from three to seven children, ranging in age from fifteen-year-old Mary to newborn Tazewell. The enslaved community had grown as well—twenty-nine individuals, more than half of which were under the age of ten, were counted at the Tyler property. These enslaved children helped their mothers and fathers with their various tasks, but some likely became young caretakers for the Tyler children. 6

During the 1820s and 1830s, Tyler held a series of prominent political positions at both the state and national level. While he considered himself a Democrat, he sometimes opposed President Andrew Jackson’s policies—specifically whenever the president opted to use executive power at the expense of the states. After he finished serving in the United States Senate, Tyler returned to practicing law and later ran for a seat in the Virginia House of Delegates. In 1839, the Whig Party nominated William Henry Harrison for president. Tyler, a Virginian slave owner and lifelong Democrat, was strategically added to the ticket to entice southerners to vote for Harrison. This tactic, along with the campaign’s efforts to villainize President Martin Van Buren for the country’s economic woes while casting Harrison as a military hero and commoner, delivered a decisive electoral victory for the Whig Party. “Tippecanoe and Tyler Too” became the oft-repeated slogan of their supporters, but this relationship changed dramatically after the unexpected death of President Harrison on April 4, 1841. Click here to learn more about the enslaved households of President Martin Van Buren.

This 1888 engraving depicts a messenger delivering the news of President William Henry Harrison's death to Vice President John Tyler at his Williamsburg home on April 5, 1841.

Fletcher Webster, the son of Secretary of State Daniel Webster, delivered the shocking news to Vice President John Tyler at his home in Williamsburg, Virginia. Tyler set out for Washington, D.C., and quickly asserted himself as the new President of the United States. He took a new oath of office with the members of Harrison’s Cabinet present, and three days later issued an inaugural address to the American people:

For the first time in our history the person elected to the Vice-Presidency of the United States, by the happening of a contingency provided for in the Constitution, has had devolved upon him the Presidential office…My earnest prayer shall be constantly addressed to the all-wise and all-powerful Being who made me, and by whose dispensation I am called to the high office of President of this Confederacy, understandingly to carry out the principles of that Constitution which I have sworn "to protect, preserve, and defend." 7

About a week after Harrison’s funeral, President Tyler and his family moved into the Executive Mansion. There is little surviving documentation that tells us about the household staff, but there are bits and pieces of evidence suggesting that there were both free and enslaved African Americans working at the Tyler White House. 8 Abolitionist William Still’s The Underground Rail Road detailed the lives and experiences of African Americans who made the journey from slavery to freedom. Still shared the biography of James Hambleton Christian, who was born into slavery on the plantation of Robert Christian and claimed he was the half-brother of First Lady Letitia Christian Tyler. 9 James worked for both the Christian and Tyler families, and at the Tyler White House.

The Colored American, November 20, 1841

NewsBank/ American Antiquarian Society

There was also a man named James Wilkins, who worked as a butler for the first family. While there is scant documentation about him, newspaper accounts suggest that he was a free man who worked for wages and managed the staff. An African-American newspaper in New York City, The Colored American, published an article about him on November 20, 1841, and it was picked up by multiple presses throughout the country. According to this column, Wilkins had his own office, oversaw the expenses of the house, and employed both his son and daughter to work at the President’s House. The article concluded: “President Tyler has in all 18 colored persons hired—he has but two of his slaves with him, as servants. This is the first time that any of our Presidents have made a colored man the chief butler of his household. His ‘illustrious predecessors’ have had white men. Surely we are getting up slowly.” 10 While there were certainly other possible motivations for printing this news, Wilkins does appear again during an 1842 debate in the House of Representatives. He is referred to as “Jim Wilkins, the President’s butler,” which suggests that Wilkins did have a role—and a higher one—than expected for the times. 11

There is another documented enslaved individual—President Tyler’s valet—though there is some confusion over his actual name. Contemporary accounts refer to him as either “Armistead” or “Henry” another possibility may be that his name was actually Henry Armistead. Regardless, he appears in the news as one of the six victims of the tragic explosion aboard the USS Принстон on February 28, 1844. New Jersey Congressman George Sykes, who was on board the Принстон, described him as “the president’s servant…a stout black man about 23 or 24 years old and lived about an hour after” the accident. While Sykes doesn’t give a name, he did mention that “the blackman’s” coffin was made of cherry, and “the president’s servant was buried by the coloured persons—and his relations—the next day.” 12 The Daily Madisonian noted that there were six hearses, one of which “conveyed the body of one of the President’s colored servants, to the President’s mansion.” 13 While newspaper coverage fails to shed more light on this particular individual, they do consistently state that one of the president’s servants—likely his enslaved valet—was killed on the Princeton. Writing from the White House that fall, Julia Gardiner Tyler mentioned an enslaved woman named "Aunt Fanny" in a letter to her mother Fanny was likely brought to Washington by President Tyler. These four identified individuals, a mix of free and enslaved African Americans, worked in the Tyler White House. 14

The Daily National Intelligencer, February 28, 1844

NewsBank/American Antiquarian Society

Newspaper accounts from the time also suggest that there were other enslaved individuals working at the White House. Two days before the Принстон explosion, an investigation began into an alleged robbery that took place at the President’s House. According to the Daily National Intelligencer, “a colored woman named Mary Murphy” was “charged with stealing silver table and teaspoons, the property of the United States.” The magistrates held a man named “Avery” on the charge of receiving stolen property, and the report also mentioned that “a colored servant belonging to the President is also implicated in this theft.” 15

According to the 1844 D.C. Criminal Court records, George Avery and Susan Goodyear were first charged with larceny in March however, the charges were reduced to receiving stolen goods in June. John Tyler, Jr., was present at their court appearances, likely as a witness on behalf of his father. According to one newspaper, “Susan Goodyear, indicted for receiving three silver spoons belonging to the President’s House, knowing them to have been stolen, was acquitted…George Avery, also indicted for the same offence, was acquitted. Mr. Hoban, counsel for the accused, submitted a number of testimonials from gentlemen in Baltimore and Alexandria, showing for the accused an excellent character.” In a great twist of irony, the public defender for Avery was James Hoban, Jr., the son of the architect who built and rebuilt the President’s House. 16

The criminal court records indicate that this theft occurred—but what of Mary Murphy and the implicated enslaved servant? Her absence from the court proceedings means she was never charged with a crime—and if she was a free woman, the city attorney certainly would have prosecuted her for stealing from the President’s House. However, if Mary Murphy was enslaved and hired out to work at the Tyler White House, her owner may have decided to sell her before she faced charges and lost her value. Many slave owners sold those that resisted enslavement, or in their minds “misbehaved” or were “troublesome” as a result, enslaved individuals lived with the constant fear that at any moment they could be sold and sent to the Deep South.

This court docket shows that George Avery and Susan Goodyear, charged with "Receiving Stolen Goods," were found 'Not Guilty' by a jury of peers on February 7, 1845.

Record Group 21, Records of the U.S. Criminal Court for the District of Columbia, National Archives and Records Administration

Mary’s owner may have been a man named Jeremiah Murphy, who ran a confectionary store on Pennsylvania Avenue between 9th and 10th streets. According to the 1840 census, Murphy owned one enslaved woman—and this woman’s experience working at this type of establishment may have made her a valuable employee in a kitchen or dining room, places where a servant would have direct access to tableware. 17 While this theory is speculative, it might explain Mary Murphy’s disappearance from the criminal court records and newspaper coverage. If the newspaper account is true and President Tyler’s enslaved servant aided Mary’s alleged theft, he or she might have faced a similar punishment, but there is no surviving documentation of this individual.

President Tyler appears seldom in these records, but when he does, it is usually an instance of nolle prosequi, a Latin phrase meaning “we shall no longer prosecute.” The President of the United States served as an executive to the country and within the District itself. Lawyers could appeal on behalf of their defendants by going directly to the president, who possessed the authority to direct the city attorney to drop criminal charges. President Tyler used this power several times in 1844—first, for John Green and Thomas Ratcliff, charged with larceny on March 6. The other instances were for two enslaved men, Samuel Gassaway and Charles Coates, charged with housebreaking and stealing. According to one newspaper account, Gassaway and Coates stole “three pairs of boots and a box of cigars” from the Georgetown store of James and Henry Thecker. They were found guilty and subject to punishment by death, but their case was “recommended to the clemency of the Executive.” 18 On June 20, 1844, President Tyler directed the city attorney to drop the charges against these enslaved men—but not much else is known about them. The president used this legal authority sparingly, which suggests that he knew of them or, upon hearing appeals from their owners, politely acquiesced to their requests. 19 Research is ongoing to learn more about Samuel Gassaway, Charles Coates, and whether they had any prior relationship to President Tyler or the Tyler family.

This court docket shows that "Neg. Saml Gassaway" was charged with "House breaking & Stealing" in October 1843. Further down, the entry states: "Nolle Prosequi by direction of the President of the U.S. and by order of the District Attorney. Filed June 20, 1844."

Record Group 21, Records of the U.S. Criminal Court for the District of Columbia, National Archives and Records Administration

Despite his appeal for a “lofty patriotism” over the “spirit of faction,” President Tyler quickly found himself at odds with Cabinet members and leaders in the Whig Party. His veto of legislation that would revive the Second Bank of the United States sparked a visceral reaction from both politicians and citizens alike. An angry mob descended upon the White House in the middle of the night, banging on drums and kettles while shouting obscenities at the president. They burned an effigy of Tyler, chanting “‘down with Tyler,’ ‘hurrah for Clay,’ [and] ‘give us a bank.’” 20 The Whig Party cast Tyler out, and most of his Cabinet resigned over this episode. Things became even more contentious when on July 22, 1842, Virginia Representative John Minor Botts presented a petition “requesting ‘John Tyler, the acting President of the United States,’ to resign his office and in case he do not comply with such request, they pray that he may be impeached, ‘on the grounds of his ignorance of the interest and true policy of this Government, and want of qualification for the discharge of the important duties of President of the United States.” 21 While this measure ultimately proved unsuccessful, this became the first instance of Congress attempting to impeach a president in American history.

The Daily National Intelligencer, October 26, 1843

NewsBank/American Antiquarian Society

Considering the political turmoil that engulfed his presidency, it was hardly surprising when neither party selected Tyler to be its presidential nominee in 1848. He quietly left office and returned to Sherwood Forest, his plantation estate in Charles City County, Virginia. 22 By 1850, there were forty-six enslaved individuals working at the Tyler property ten years later, that number decreased slightly to forty-four. 23 This increase also coincided with the second expansion of the Tyler family, as the president had married twenty-four-year-old Julia Gardiner in 1844. The couple went on to have seven children, and they enjoyed hosting guests for dinner and dancing at Sherwood Forest. Near the outbreak of the Civil War, Tyler served as a representative at the Peace Conference of 1861 but ultimately rejected the proposed resolutions. He would go on to serve as an elected representative for the Confederacy, but he did not live to see the end of the war.

On January 18, 1862, he died in Richmond, Virginia at age 71. While he had requested a simple burial, political leaders of the Confederacy organized a state funeral for the former president. His remains laid in state in the Hall of Congress in Richmond, covered “with the flag of his country.” 24 Memorial services were held at St. Paul’s Episcopal Church, followed by a procession to Hollywood Cemetery. 25 His death also marked a new era of uncertainty for the enslaved men, women, and children held in bondage by the Tyler family. Union soldiers descended upon Sherwood Forest in 1864, and their presence gave the enslaved community an opportunity to escape. The troops also inflicted damage on the property, stole items from the house, and confiscated or destroyed Tyler’s papers. 26 As a result, we know very little about those enslaved by the Tyler family—but hope to learn more as our research continues.

Thank you to Dr. Christopher Leahy, Professor of History at Keuka College, and Sharon Williams Leahy of History Preserve, for sharing their insights and research for this article.


Four Centuries

Algonquian-speaking Native Americans migrated here from the north at least 800 years before the first Europeans arrived, taking up land that had been occupied by other tribes as early as 10,000 years before. In 1613 Europeans planted a settlement at West and Shirley Hundred on the north side of the James River. Settlers planted six more settlements in quick succession along the same shore. The native inhabitants were scattered, but in diminished numbers they clung to the land.

From the early seeds of European settlement, great tobacco plantations grew and with them the need for labor. During the late 1600s and early 1700s, the labor of enslaved Africans quickly replaced that of English indentured servants. During the 1800s the Civil War brought emancipation to these slaves and other changes in the way residents earned their livelihood. Logging, fishing and small-scale farming became the primary way of life for Charles City residents well into the 1900s.

Today, only a small number of county residents continue to draw their livelihood from the forests, the water and the land. Yet, Charles City residents remain tied to this land, a timeless setting and the birthplace of ancestors.


Chales Tyler Stanton - History

Stanton's post office was established March 5, 1875 and was discontinued June 15, 1905. At the base of Rich Hill, Stanton had in its heyday a five stamp mill, boardinghouse, store, and at least a dozen houses. Named after Charles P. Stanton, the camp is rumored to have started as early as 1963. Stanton was killed in his own store by two Mexican bandits who were revenging Stanton's insult to one Cristo Lucero's sister. Stanton was a ruthless person who plotted to kill people for his own benefit and had the blood of many people on his conscious. He never committed the acts himself, but hired others to do them. Several buildings are still at the site today.

Originally named Antelope Station, name changed in 1875 to Stanton, with Charles P. Stanton as postma-ster, because there was another Antelope Station. - GT

Stanton (Antelope Station). To reach Stanton you shall pass Congress and drive in the north direction on SR 89. When you pass Congress keep eyes with the Frog Rock on the left side on the road. Road to Stanton is on the right hand, 2 miles after Congress. From SR 89 to Stanton is a 6 miles god dirt road. Stanton, originally named An-telope Station was a small town beside Antelope Creek. Charles P. Stanton arrived to Antelope Station in 1870 after he quit the job as in Vulture mine. The town had a stagecoach station, owned by one Englishman with the name William Par-tridge and country store wish was owned by G. H. "Yaqui" Wilson. Wilson had a pigs, and they were often on Partridge's ground and eat the things witch were stored for the travellers. Charles P. Stanton made a devils plans how to make use of arguments between Partridge and Wilson and how he can eliminate both of them, because he was thinking they will leave both business to him. So, one day when he meet Partridge, he told him that pigs owner are after him. That was a big lie, but Partridge believed him, and he shoot Wilson as soon he saw him. Partridge were arrested, questioned, convicted and sent to jail in Yuma. In Yuma he complained that the Wilsons ghost was after him all the time. But, the things were not as planet for Stanton. Wilson had a secret partner by the name Tim-merman who overtook the store, and the jailed Partridge had creditors who sold his stagecoach station to Barney Martin. Stanton, who was mad about all this, rented a group of desperado s leaded by a local gunman by the name Francisco Vega to take away both of them. Shortly after that, Vega killed first Timmer-man. In 1875 the town changed name to Stanton, with Charles P. Stanton as a postma-ster. Post office opened on mart 5, 1875. Beside Stanton, only man who had a power was Bar-ney Mar-tin. In July 1886 the remains of Martin and his family were found north of the town, killed from the ambush. On that way Charles Stan-ton become the brutally that control he was dreaming about, but not for a long time. In November that year the law was satisfied when a young member of Vega gang, Christero Lucero, shot Stanton because he bothered Luceros sister. When he was to escape from the town, he meets one of Stanton s enemies by the name Tom Pierson. When Lucero told him what he was done, story says that Pierson told him. "You don t need to escape. If you stay, it s you who shall have a reward". Nobody fall tears for Stanton and in following 4 years the town of Stanton become as dead as Stanton self even the town still has his name. Post office closed in 1890 when the miners closed but opened again in 1894. In the town lived about 200 people. Post office closed definitive on June 15, 1905 and Stanton become ghost town. Reason why the town is in good condition is because the town was closed for the public in many years. Only 3 buildings (private owners) from the original town stand today and they are good preserved and awake memories about "Old West". Stanton is turn on to be a RV park, and the area is owned by Lost Dutchman Mining Association who preserves buildings. Bobby Zlatevski

Stanton does allow the public into the gates to visit the Ghost Town. I know because I have been spending the winter there since 2002. Visitors just have to park at the flagpole and check in at the office. Lost Dutchman Mining Association is a gold prospecting organization and does not go about restoring buildings, but they have restored some of the old Stanton buildings so they can use them. Most of the buildings are used by club members. (2008)


Stanton
Courtesy Joe Grumbo


Charles Stanton and his store
Courtesy Sharlot Hall Museum, Prescott


Stanton


Stanton


Бейнені қараңыз: If It Were Not Filmed No One Would Believe It (Қараша 2021).