Подкасттар тарихы

Ицукусима храмы

Ицукусима храмы


Ицукусима храмының сиқырын түсіну

Жапонияның батысындағы Хиросима жағалауынан бір шақырым жерде күн бататын апельсиннің биік қақпасы теңізде қалқып тұрғандай көрінеді. Бұл эфирлік сайт-Ицукусима храмының қайталанбас О-торийі.

Торий-Жапонияға барғандардың бәріне белгілі, қызыл ағаштан жасалған ғибадатхананың қақпалары, олар көше бұрыштарындағы кішкентай миниатюрадан 37 футтық гегемоттарға дейін өзгереді. Торий синтоистердің кіреберістерін белгілейді және қасиетті қасиетті қарапайым және адам әлемінен ками (құдайлықтар) әлемінен бөледі.

Бұл көрінетін сияқты болса да, Ицукусиманың О-торийі суда жүзбейді. Қақпа биіктігі 50 футтық (15 метрлік) төрт тірекке салынған, олар таяз, батпақты су бассейнінде орналасқан. Бүкіл ғибадатхана док сияқты, теңіздің үстінде орналасқан және алғаш рет шамамен 1500 жыл бұрын салынған.

Бірақ ол не үшін салынған және бұл нені білдіреді? Жапонияның ең көрнекті орындарының бірінің рухани және символикалық маңызы, сонымен қатар жүздеген жылдар бойы дауылдар мен толқындар кезінде Ицукусиманы сақтап қалудың архитектуралық жетістігі синтоизмді және мыңдаған храмдар мен храмдарды терең түсінуге тамаша жол ашады. жапон ландшафты.

Міне, кез келген келуші Шинто архитектурасы мен Ицукусима храмы туралы білуі керек.


Ицукусима храмының Ұлы Торийі

Ұлттық маңызды мәдени құндылық Ицукусима ғибадатханасындағы алып торий қақпасы - ағаштан жасалған рюбу стилі (төрт аяқты) торий. Оның биіктігі 16,6 м, үстіңгі кросс ұзындығы 24,2 м, негізгі тіректер 9,9 м, ал жалпы салмағы 60 т. Ағашқа вермиллион лак (комьотан лак) жағылған, негізгі тіректер камфорадан, ал кішірек тіректер балқарағайдан жасалған. Қазіргі торий - бұл Хэйан кезеңінен бергі 8 -ші буын және 1875 жылы қайта салынған. Үстіңгі крест пен галстук арқалықтары қораптарға айналдырылып, 5т тастар мен құммен толтырылған. Негіз тек теңіз түбіне қойылады, ал қақпа өз салмағына ие. Негізгі тіректердің іргетасы сенбонкуй деп аталатын толқынды суларды қолданады, онда әр бағананың айналасына 30 - 100 қарағай қадасы (ұзындығы 45 см - 60 см) құйылады. Камфора ағаштары ерекше ауырлыққа ие және шірік пен жәндіктерге төзімді. Жоғарғы кресттің батыс жағында ай ай белгісі, ал шығыс жағында инь-янның әсерін көрсететін күн белгісі бар. «Ицукусима храмы» шеткі жақтаудағы тақтаға, ал ғибадатхана жағында «Ицукишима храмы» деп жазылған. Бүгінгі тақтаны ханзада Арисугава Тарухито 1875 жылы торий қайта салынған кезде жазған.


Ицукусима храмы туралы негізгі ақпарат

Бұл синтоистік ғибадатханаға келушілердің көпшілігі оның қызыл торий қақпасының Миядзима аралындағы суда тұрған бейнесін жақсы біледі. Әйтсе де, ғибадатхананы жеке көргенде, тіпті оны суреттерден білетіндердің үрейленуі естіледі. Ол 1996 жылы Бүкіләлемдік мұра тізіміне енгізілді.

Ицукусима - бұл 37 ғимараттан тұратын негізгі (ішкі) храмды, сондай -ақ жағалаудың екі жағында орналасқан тағы 19 ғимараты бар сыртқы ғибадатхананы қамтитын ғибадатхана кешені. Ицукусима бастапқыда б.з. 593 жылы салынған деп айтылады, ал жауынгер Тайра Кийомори 1168 жылдан бастап ғибадатханада қосымша жұмыстарды атқарды. Негізгі зал кейінірек жөнделді, ал торий қақпасы мен арка көпірін Мохри отбасы қайта қалпына келтірді. он алтыншы ғасыр Ицукусима сөзбе -сөз «ғибадат аралы» дегенді білдіреді, бұл Мияджима аралының өзі ғасырлар бойы құдайдың мекені ретінде табынғанын көрсетеді.

Ицукусима мен оның торий қақпасы Жапонияда толқындардың толқыны мен төмендеуінен ерекшеленеді. Толқын кезінде кешен су бетінде қалқып тұрғандай. Төмен толқын кезінде Ицукусима басқаша, бірақ бірдей тартымды келбетке ие болады: айналадағы құмдарда «айна» рөлін атқаратын үш тоған пайда болады және келушілер торий қақпасына дейін жүре алады.


Кіріспе

Ежелгі заманнан бері Миядзима Жапонияның «Ең әдемі үш жерінің» бірі болып саналады және ішкі теңіздегі Сето ұлттық саябағының бір бөлігі ретінде, оның ерекшелігі, әсем табиғаты, ерекше тарихы бар бірнеше ерекшеліктерге ие болды. , табиғатты қорғау аймағы және табиғи ескерткіш. Мисен тауымен көршілес тың ормандар - бұл әлі күнге дейін бүкіл аралды қамтитын жапырақты жасылдық пен молшылықтың өкілі. Қалада серуендеңіз, сонда кәдесый дүкендері мен рьоканның көрнекті орындары дүкендер мен үйлермен қоршалған порт қалашығының өмірі мен гүлденуін еске салады.

Миядзима географиясы

Хиросима префектурасына тиесілі, ені 500 метрлік Оносето бұғазымен материктен бөлінген Миядзима аралы - Хиросима шығанағындағы көптеген аралдардың бірі. Аралдың орталығы солтүстікте 34 ° 16 'ендікте және шығыста 132 ° 19' бойлықта орналасқан. Мияджимадағы орташа температура 15,1 is, жауын -шашынның жылдық мөлшері 1648,8 мм.
Арал шамамен төртбұрышты, ұзындығы 9 км және ені 4 км. Мисен тауы, Комагабаяши тауы және Ивафунэ тауы Мияджимада орналасқан және үшеуі де осы таулы аралдың жағалауында көтеріліп, мұнара. Тау жотасының бойында гранитті ірі тастар жер бетіне шығып, табиғат көрінісін өзгертеді.
Мияджиманың жеті жағалауы - таяз ойығы бар құмды жағалау. Ицукусима ғибадатханасының алдындағы кең жер керемет пейзажды қамтамасыз етеді, ал қымбат галофильді өсімдіктер - татарикалық алқаптағы лимиколин.
Мисен массивінен үш өзен, Ширайто өзені, Омото өзені және Митарай өзені ағып жатыр. Оларда жылдам ток бар. Сіз Ширайто өзенінің бойындағы сарқырамаларды көре аласыз. Екінші жағынан, Ивафун массивінен ағатын өзендер өте жұмсақ және кең аңғарларды құрайды.

Ицукусима храмының пайда болуы

Ежелгі заманнан бері адамдар Мияджиманың рухани қасиеттілігін сезініп, аралдың өзін құдай ретінде қастерлеп, оған табынған. Негізгі храмды 593 жылы Саеки Курамото салған дейді.

Богинялар бұл аралды таңдаған деп есептеледі, себебі ғибадатхана үшін жабық шығанақ ізделді.
Жапон тарихындағы Ицукусима храмының алғашқы жазбасы 811 жылғы Нихон Кокиде (Жапония туралы ескертулер) болды және басқа әйгілі ғибадатханалармен бірге Ицукишима храмы аталды.
Taira-no-Kiyomori дәуірінде ол Хайке кланы үшін ғибадат орнына айналды және шамамен 1168 жылы негізгі ғибадатхананың құрылысы салынды. Хайке руының күші артқан сайын, ғибадатханаға табынушылар көбейіп, храмның өзі Императорлық сот мүшелері арасында белгілі бола бастады және оның ұлылығы барған сайын керемет бола бастады.

Император мен Императорлық сот храмға барды, ал Хэйан дәуірінің мәдениеті достықпен қосылды. Бұлаку, ежелгі жапон музыкалық корты биі де осы кезеңде басталды. Хайке кланы құлағаннан кейін де, Хэйан кезеңінің мәдениетін Генджи кланы жылы қабылдады және ғибадатхана тұрақты және гүлденген дәуірді жалғастырды.
Негізгі ғибадатхана 1207 және 1223 жылдары өрттен зақымдалды, және қалпына келтіру жұмыстары жүргізілгенімен, әр реставрация кезінде ғибадатхананың ауқымы өзгерді деп саналады. Осылайша, Коан кезеңінде (1278-1288) салынған храмды көрсететін иллюстрацияда ғибадатхананың орналасуы басқаша. 1325 жылы тайфунның әсерінен храмның бүлінгені жазылған және сол уақыттан бастап оның орналасуы қазіргі жағдайға ұқсас болды.
Камакура кезеңінен бастап, саяси жағдай тұрақсыз болған азаматтық соғыстар дәуіріне дейін, ғибадатхананың әсері біртіндеп төмендей бастады. Оның қираған кезеңі болса да, Мори Мотонари 1555 жылы Итсукусима шайқасында жеңіске жеткенде, оның бақылауында ғибадатхана бұрынғы құрметіне қайта ие болды және оның салтанаты қайтадан қалпына келтірілді. Сонымен қатар, Тойотоми Хидеёши де Кюсюге экспедициясы кезінде келіп, Анкокудзи храмында будда сутраларына арналған үлкен кітапхана салуды бұйырды.
Ежелгі дәуірден бері көптеген адамдар құрметтеген және тарихта билік құрған әр түрлі егемендер құрметтеген Ицукусима храмы - сирек кездесетін және бірегей архитектуралық дизайнның үлгісі, жапон мәдениеті мен тарихының символы, ол әлі де жалғасын тауып келеді. күн, жапон рухының өкілі болудан басқа.

Шиндин сәулет стилі

Taira-no-Kiyomori 1168 жылы ғибадатхананың құрылысын бастады, және оны аяқтауға бірнеше жыл қажет болды. Негізгі (ішкі) ғибадатхана 37 ғимараттан тұрады және жағалаудың екі жағында алдыңғы жағында орналасқан сыртқы ғибадатхана 19 ғимараттан тұрады.

Жапон сәулет өнерінің Шинден* стилін шебер түрде енгізе отырып, құрылысқа үйлесімді түрде енгізілген еркін және кедергісіз өзгерістерден басқа, бұл ғибадатхана Жапонияда бар сәулет өнерінің ең жақсы үлгісі болып саналады.
Негізгі ғибадатхана нәзік және керемет Киритсума-Рионагаре стилінде салынған, ал алдыңғы жағында жасыл көк лакпен қапталған, жиналмалы, гауһар тәрізді торлы есіктер талғампаздық пен әсемдік сезімін береді. Қазіргі құрылымды 1571 жылы Мори Мотонари салғанмен, Кийомори қолданған сол Хэйан архитектуралық стилі сенімді түрде жаңғыртылды және тән, әсем қисық сызықтарды барлық жерден көруге болады.

* Шиндин архитектурасының стилі Хэйан кезеңінде сот резиденциясы мен ақсүйектер класының құрылысы үшін қолданылды, және бұл сәулет стилінің үлгісі Киотодағы Император сарайы.

Теңізде орналасқан керемет ғибадатхана

Теңізде ғибадатхана тұрғызудың керемет тұжырымдамасы мифтік Рюгу-жо (Айдаһар сарайы) құрылысының әрекеті болды, өйткені бекітілген құдай-теңіз құдайы. Немесе бұл Фудзивара кезеңінде Таза Жердің буддистік сеніміне сенімнің көрінісі ретінде салынған. Адамдар қайтыс болған кезде олардың жаны қайықпен «келесі әлеммен» өтеді деп сенді, олар Гокураку Джодоға (жұмақ, буддисттік таза жер) барады. Қандай себеп болса да, бұл ғибадатхана адам қолөнері мен табиғаттың үйлесімі мен сұлулығын үйлестіретін нағыз керемет көрініс.
Храм теңізде салынғандықтан, іргетас тіректері суға батып кетеді және оңай ыдырайды. Сонымен қатар, ғибадатхана ауа -райының бұзылуына ұшырайды, кейде теңіз желдері мен тайфундардың әсерінен соғады. Осы табиғи факторлардың әсерінен тұрақты және кешенді күтім қажет болса да, Ицукусима храмы салынғаннан бері шамамен 800 жыл өтті, және біз Хэйан соты жасағандай бір ғибадатхананы көру бақытына ие болдық. Жиналған балдырларды учаскелердің жағажайынан тазарту және құмды тегістеу храмды күтіп ұстау үшін өте ерекше.
Егер сіз Хирабутайдан (кең сахна) проекцияның соңында орналасқан Хитасакиде ((алдыңғы фонарь)) теңізге қарасаңыз, терең көк теңіз айналаны бойлай созылады және сіз өзіңізді Хэйанға мінгендей сезінесіз. Үйдегі қайық кезеңі.

Ғибадатхана ғимараттарының орналасуы

Ицукусима храмының ғимараттары ұлттық қазына (жасыл) және маңызды мәдени қасиеттер (сары) ретінде белгіленген. Жоғарыдағы суретте ұлттық қазына ретінде белгіленген ғимараттар жасыл түспен, маңызды мәдени объектілер ретінде белгіленгендер сары түспен көрсетілген. Храмның негізгі ғимаратын 593 жылы (императрица Суико патшалығының бірінші жылы) Саеки Курамото салған деп айтылады.
Негізгі ғибадатхананың іргетасы жақсы бекітілген және храмның ұлылығы 1146 жылы Аки провинциясының губернаторы болып тағайындалғанда (Кюань 2) және Тайра руы ғибадатханаға құрмет көрсете бастаған кезде ғибадатхананың сәні керемет бола бастады. Ицукусима ғибадатханасының негізгі ғимараттарының көп бөлігі Хэйан кезеңінде салынғанына қарамастан, уақыт өте келе өрттер мен басқа апаттарға байланысты, қазіргі негізгі қасиетті орын 1571 жылы салынған (Генки 2) және Мародо храмы (Қонақтар құдайы үшін ғибадатхана). 1241 жылы салынған (Цзинджи 2). Ғимараттардың бөлшектерінде олар салынған кезеңнің ерекшеліктерін көрсететін шамалы айырмашылықтар болуы мүмкін, бірақ жалпы сәулеттік стиль адал сақталды. Ғылыми зерттеулер мен талдауды былай қойғанда, ғибадатхананың жалпы келбеті Хэйан дәуірінің сәулет өнерінің керемет үлгісі деп айтуға болады.

Шығыс дәлізі

Арнайы сақталған ғимарат ретінде 1899 жылы 5 сәуірде тағайындалған.
Ұлттық қазына ретінде 1952 жылы 29 наурызда тағайындалған.

Шығыс дәлізі Ицукусима ғибадатханасының кіреберісінен, Мародо храмы мен Асазаядан (Таңертеңгі қызмет көрсету залы) өтіп, Бас ғибадатхананың тазарту залына дейін созылады. Дәлізде 108 *ма (шығанағы) және ені 4 метр бар. Дәліздің едендік тақтайшаларының арасындағы бос орындар жоғары толқынның көтерілуін жеңілдету үшін және дәлізге жауған жаңбырды ағызу үшін жасалған, сонымен қатар еден тақталарында шегелер қолданылмайды. Taira-no-Kiyomori Ondo-no-Seto бағытын ашпас бұрын, кемелер оңтүстік бағытты алып, аралдың батыс жағалауында байланған болатын. Сондықтан кіреберіс бұрын дәлізде шығыс батыс дәлізінде болатын.

*Ма - арқалықтар (тіректер) арасындағы аралық немесе шығана. Осылайша, 8 ма - 9 баған арасындағы 8 аралық. Ма - бұл анықталған өлшем емес, сондықтан аралық ұзындығы өзгереді.

Мародо храмы (қонақ құдайға арналған ғибадатхана) Харайден (тазарту залы)

Бұл Харайден деп аталады. Келушілер Харайшода тұрып, дұға оқымас бұрын өз ойы мен денесін тазартады. Ицукусима ғибадатханасының барлық ғимараттарының ішінде төбелер тек тазартқыш залдарда және негізгі ғибадатхана мен мародо храмының негізгі қасиетті орындарында ғана бар. Төбенің түрі - қапталған, қапталған және ұсақ торлы төбе.

Мародо ғибадатханасының тазарту залы негізгі ғибадатханадан ерекшеленеді, өйткені айналасындағы парапеттің алдында саңылауы бар, ал залды теңізге ашық қалдырады.

Мародо храмы

Арнайы сақталған ғимарат ретінде 1899 жылы 5 сәуірде тағайындалған.
Ұлттық қазына ретінде 1952 жылы 29 наурызда тағайындалған.

Мародо храмы - Ицукусимадағы ең үлкен *сесха. Ицукусима храмына бағынышты бұл ғибадатхана бес құдайға арналған, атап айтқанда Аменоошихомими-но-микото, Икутсухиконе-но-микото, Аменохохи-но-микото, Аматсухиконэ-но-микото және Куманокусуби-но-микото. Оның архитектуралық стилі Бас ғибадатхананың стиліне ұқсайды, тек бөлшектерінде шамалы айырмашылықтар бар.
Ғибадат залының бір жағында оқшаулау бөлмесі, ал екінші жағында діни қызметкерлер сутраны оқыған деп айтылатын сутра бөлмесі орналасқан.

*Сеша дәрежесі мен көлемі бойынша негізгі ғибадатханадан кейін екінші орында. Мұндай ғибадатханаларды кейде қосалқы ғибадатханалар деп те атайды. Негізгі ғибадатханада құдайға немесе құдайға терең және маңызды қарым -қатынаста болатын құдайға арналған.

Дәліз шамдары

Дәліз бойындағы ілулі шамдарды алдымен Мотонари Моридің немересі Терумото Мори арнады. Ол кездегі шамдар шойыннан жасалған және пішіні қазіргіден өзгеше болған. Олар қазір қазына залында сақтаулы. Қазіргі шамдар 1900 жылдың басында қоладан жасалды, олар 1366 жылдарға ұқсас болды.

Kagami-no-ike (Айна тоған)

Ицукусима храмының айналасында үш дөңгелек тоған орналасқан. Тоғандар Ицукусима храмы император Суико дәуірінде алғаш салынған кезде бір түнде пайда болды деп айтылады. Сол кездегі адамдар ғибадатхананың құрылысы құдайлардың қамқорлығына сәйкес келеді деп сенді. Тоғандар толқын аз болған кезде болған өрттер үшін су қоймасы ретінде қызмет етті, бірақ олар сонымен қатар ғибадатханаға ерекше сипат береді.
Мародо храмының жанындағы тоған Кагами-но-ике деп аталады (Айна тоған). Kagami-no-ike-бұл Мияджиманың сегіз пікірінің бірі. Айна тоғанында бейнеленген ай ең әдемі сахна деп айтылды, ол бірнеше рет танка (31 буынды жапон өлеңдері) мен хайку мотиві ретінде қабылданды.

Асазая

Маңызды мәдени мұра

Ұлттық маңызды мәдени мұра ретінде 1952 жылы 29 наурызда тағайындалды.

Бұл зал Асазая деп аталады, онда синтоизмнің діни қызметкерлері синтоизмдерге байланысты жиналады. Асазая синтоизмнің таңертеңгілік рәсімдерінде қолданылған дейді, өйткені бұл сөз таңертең дегенді білдіреді. Асазая сөзі әйгілі әдеби классиктердің бірі Макурано-Сошиде де кездеседі. Шатырдың шығыс бөлігі шатырлы, киризума-зукури, ал батыс бөлігі жамбас-ирек, иримоя-зукури және шатырдың бәрі дәліздермен қоршалған. Шатырдың бұл стилі еншілес ғимараттың негізгі сипаттамаларының бірі болып табылатын архитектураның Шинден стилін көрсетеді.

Масугата

Дәліз мен тазарту залы қоршалған қоршау алаңы Масугата деп аталады. Жыл сайынғы ең үлкен фестиваль Кангенсай ай күнтізбесі бойынша 17 маусымға қараған түні өтеді. Торий қақпасынан перделер мен фонарлармен және оркестрлермен түрлі -түсті безендірілген қайықтар өтеді және сол түнде Масугатаға келеді. Фестиваль монархиялық дәуірдің теңізге жайылған керемет суретті шиыршық тәрізді.

Сотоба-иши

Маңызды мәдени мұра

Бұл да айна тоғандардың бірі. Тоғанда тас бар және тас ** «Хайке кланы туралы ертегі» фильміндегі жүзгіш *Сотобаның әйгілі әңгімесімен байланысты. Әңгімеде Тайра-но-Ясюори есімді ер адам Кагосима префектурасындағы Кикайга-сима деп аталатын алыс аралға жер аударылды, себебі оның қосалқы жоспары Тайра-но-Киёмориге жарияланды.
Ясюори шалғайдағы аралда жүргенде Киотоға оралуға деген ұмтылысын білдіретін және анасын сағынған өлеңдер шығарды, оларды 1000 ағаш тақтайшаға жазды, содан кейін олар теңізге бет бұрды. Планшеттердің бірі Миядзима жаққа қарай жүзіп кетті, оны діни қызметкер тастан тауып алды. Бұл оқиға Сотқа жеткізілді және Ясюори Киотоға оралуға рұқсат етілді.

* Сотоба - бұл ұзын ағаштан жасалған планшет, әдетте қабірлерге тігінен қойылады.
** Хайке кланы туралы ертегі - бұл Хайке руының көтерілуі мен құлдырауы туралы тарихи ертегі. Тайра - Хайкенің басқа атауы.

Ясюори Торо (Ясуйори шам)

Ясюори храмға тас фонарь сыйлау арқылы ризашылығын көрсетті. Фонарь Ясюоридің бақытты поэмасы табылған жерді белгілейтін үлкен жартастың жанында ғибадатхана қоршауында тұр.

Шамның негізінің бетінде көтеріліп және төмендеп бара жатқан айдаһарлар ойылған. Хибукуро (жанармай жағылатын өрт қорабындағы қорап тәрізді кеңістік.) Сегізбұрыш тәрізді және балалардың құдайларының қамқоршысы року-дзиджу оюланған.

Агемизу-баши

Бұл көпір Агемизу-баши деп аталады. Агемизу сөзі су тартуды білдіреді. Баяғыда мұнда қасиетті орынға пайдаланылатын су тартылған. Көпірдің ерекшелігі - шығыс жақтағы көпір қоршауы екінші жағынан жоғары және қоршау ағындарының бір бөлігі.
Бұл тас су бассейні 1592 жылы бір үлкен тастан жасалған.

Найши-баши (Ұлттық қазына)

Хэйан кезеңінде сотта қызмет еткен әйелдерді & quotnaishi & quot; деп атайды.
Сол кезде найши құдайларға тамақ ұсыну үшін осы көпірден өтті.

Негізгі ғибадатхана

Арнайы сақталған ғимарат ретінде 1898 жылы 5 сәуірде тағайындалған.
Ұлттық қазына ретінде 1952 жылы 29 наурызда тағайындалған.

Негізгі ғибадатхана Мунаката үш құдайларына, Ичикишима-химе, Тагицу-химе және Тагори-химеге арналған. Мэйдзи реставрациясынан кейін бас шіркеуге шиди (киелі шатырдың төбесінде мүйіз тәрізді сәндік арқалықтар) мен катсуоги (ғибадатхана шатырының жотасындағы бөрене тәрізді элементтер) қосылды, бұл құрылымға типтік синтоистік архитектуралық несие берді. стиль. Мэйдзи мен Тайшо дәуірінде күрделі жөндеу жүргізілгенде, бұл архитектуралық элементтер жойылып, бастапқы стиль қалпына келтірілді.
Храмның ғибадат залы «үш қырлы» стильде салынған, онда үш жоталар залдың төбесіне параллель салынған сияқты. Бұл стиль Нара кезеңіне (710 - 784) жатады деп айтылады.

Тазарту залы

Тазарту залы ай сайынғы фестивальдар үшін және жаңбырлы күндері Buaku (Ежелгі корт биі) орындау үшін пайдаланылды. Мэйдзи дәуірінің аяғынан бастап, адамдар мұнда келесі жылға нарықтық жағдайды болжау үшін «Жыл соңындағы нарықтық болжамды» жүргізді. Кең еден тақталары тегіс жылтыратылған, бұл залды жиі қолданғанын көрсетеді.
Алдыңғы карниздің орталық бөлігі кесілген және көтерілген, бұл Хэйан кезеңінің соңында Амида буддист залдарында қолданылатын әдеттегі архитектуралық әдіс болып табылады және Уджидегі Киото, Амидадағы Федикс залында қабылданды. Хино, Киото және басқа әйгілі храмдардағы Хокайджи храмының залы.

Така-Бутай (жоғары кезең)

Ұлттық қазынаға қосымша ретінде 1952 жылы 29 наурызда тағайындалған.

Егер ауа райы рұқсат етсе, Бұгаку (Ежелгі корт биі) биік сахнада өтеді. Жоғары кезеңнің сипаттамасы Хэйан кезеңіндегі құжаттарда кездеспейді. Алайда, соғыс кезеңіндегі (1467-1568 жж.) Құжатта сахнаның билерді орындау үшін қолданылғаны айтылған. Сол кездегі бас діни қызметкер Танамори-но-Фусаакидің есімі қоршаулардың сәндік қақпақтарының бірінде ойылғандықтан, уақытша кезең алғаш рет соғыс кезеңінің соңында салынған деп есептеледі. Уақытша кезең Эдо дәуірінде тұрақты құрылыммен ауыстырылды деп саналады.

Хира-бутай (ашық сахна)

Ұлттық қазынаға қосымша ретінде 1952 жылы 29 наурызда тағайындалған.

Ашық аспан астындағы сахна Бас ғибадатхананың алдында орналасқан, оған бағынатын екі кадо-мародо храмы мен сахнаның сол және оң жақтарындағы оркестр қораптарын қосатын дәліздер орналасқан.
Сахна туралы ескерткіш тоғызыншы ғасырда (1166-1169), ғибадатхана ғимараттары алғаш салынған кезде салынған ғимараттардың атауын тіркейтін құжаттарда кездеспейді. Алайда, құжатта Сенбо-кюо рәсімдерін өткізу үшін Бас ғибадатхананың алдында уақытша кезең орнатылғандығы жазылған (көптеген монахтардың қатысуымен буддистердің маңызды рәсімдері). Бұл уақытша кезеңнің орнына тұрақты құрылым келді, ол қазір Хира-бутай деп аталады.
Ғибадатхана ғимараттарының басқа іргетасы ағаштан жасалғанына қарамастан, Ашық сахна мен Нага-хаши (ұзын көпір) тіректері тастан жасалған. Бұл тастарды 1571 жылы беделді жауынгер Мори Мотонари жаңа Бас ғибадатхананың құрметіне сыйға тартты дейді.

Миджи-камадоро храмы, Хидари-камадоро храмы

Миджи-камадоро храмы мен Хидари-камадоро храмы Хитасакилердің оң және сол жағында орналасқан. Қақпаларда күзетші болып жұмыс істейтін Тойоивамадо-но-ками мен Кушиивамадоно-камиге табынады.

Сагаку-бо, Угаку-бо

Сагаку-бо мен Угаку-бо ұлттық қазына мен гагаку би музыкалық залдары ретінде тіркелген. Гагакудің екі түрі бар: біреуі Үндістан мен Тан-Қытай әулетінен, Са-но-май (сол жақ би), екіншісі Қытай мен Кореядан, У-но-май (дұрыс би). Адамдар Са-но-майды билегенде, олар тиісінше Сагаку-бо, ал Угаку-боды У-но-май үшін қолданады. Сондай -ақ, кіреберістерде бірнеше жасыл бөлмелер бар.

Дайкоку храмы

Арнайы сақталған ғимарат ретінде 1899 жылы 5 сәуірде тағайындалған.

Бекітілген құдай-Окуни-нушино-микото немесе Дайкоку құдайы. Ғибадатхананың алғаш қашан салынғаны белгісіз. Дегенмен, храмның аты Дайкоку соғыс кезеңіндегі құжатта кездеседі дейді.

Нага-баши (Ұзын көпір)

Маңызды мәдени мұра ретінде 1952 жылы 29 наурызда белгіленген.

Нага-хаши (ұзын көпір) уширо-зондоны (артқы қоршау) Дайкоку храмымен байланыстырады. Кейінгі Хэйан кезеңі мен Камакура кезеңіндегі құжаттарда бұл дизайндағы көпірлер Учи-хаши (бекітілген көпір) немесе Хира-хаши (жалпақ көпір) деп аталған. Бұл күндері теңізде салынған негізгі ғибадатханалық ғимараттар құрлыққа осындай шатырсыз көпірлермен қосылған деп есептеледі. Ұзын көпір бұрынғы дәстүрлі көпірлерді еске салады. Доғалы көпір сияқты, Ұзын көпірдің ұзындығы соғыс кезеңінде күрт қысқарды. Оның іргетасы тіректері тастан жасалған.
Эдо кезеңінде Уширозононың (Артқы қоршау) оңтүстік жағында ұсыныс бөлмесі құрылды деп айтылады. Тәңірлерге арналған құрбандықтар бөлмеден ғибадатхана ғимараттарына дейін жеткізілді. Бір тасқа Матсуура Такеширо деген жазу жазылған.

Тенжин храмы

Арнайы сақталған ғимарат ретінде 5 сәуір 1899 ж.
1963 жылдың 26 ​​желтоқсанында маңызды мәдени мұра ретінде белгіленген.

Бұл ғибадатхана білім мен ақылдың беделді құдайы Тенжин деп аталатын Сугавара-но-Мичизанеге арналған. Бұл ғимарат Renga-do Hall деп те аталды және онда 100 жыл бұрын Мэйдзи кезеңінің ортасына дейін әр айдың 25-де Renga* поэзия рәсімдері өткізілді.
Ғимарат 1556 жылы салынған және оны атақты жауынгер Мори Такамото сыйға берген. Ицукусима ғибадатханасы ғимараттарының көпшілігі вермилионды лакпен қапталған болса да, ағаштың табиғи түсін сақтау үшін Тенжин храмы, сонымен қатар Noh Stage және оның киім бөлмесі өңделмеген, бұл ғимараттар салынғанын көрсетеді. кейінгі кезеңде. Храмның ғимаратындағы ағаш тіректердің тепе -теңдігі әбден өңделіп, қасиетті орынға эстетикалық құндылық қосқан.

*Ренга - тақырыпқа байланысты жолдардан құралған, бірақ екі немесе одан да көп адам жазған дәстүрлі өлең.

Noh кезеңі

Ұлттық маңызды мәдени мұра ретінде 1952 жылы 29 наурызда тағайындалды.

Бұл ғибадатханада алғашқы Нох ойыны 1568 жылы Канцэ-таю осында өнер көрсеткен кезде болды. Тарихи құжаттарға сәйкес, «Нох» пьесасы жағалауда, мүмкін, ғибадатхананың жанындағы уақытша сахнада ойналды. 1605 жылы феодал Фукусима Масанори сахнаны сыйға тартты, ол храмның алғашқы тұрақты Нох кезеңі болды. 1680 жылы сол кездегі феодал Асано Цунанага қазіргі Нох сахнасын көпір тәрізді өткелмен және киіну бөлмесімен тұрғызды.
Шин Нох (қасиетті Нох) бұл сахнада жыл сайын 16-18 сәуір аралығында өтетін Токасай (шабдалы гүлі фестивалі) кезінде орындалады. Күзде мұнда Кенчасай (Шай ұсыну рәсімі) өтеді және сол рәсімде шай шебері құдайларға шай ұсыну үшін шай рәсімін жасайды. Мұндай жағдайларда Noh сахнасы мен дәліз арасында уақытша балкон орнатылады, бұл көрермендерге сахналық қойылымның әр бөлшегін тамашалауға мүмкіндік береді.

Ичу-кирицума стилінде салынған Нох драма сахнасында саманнан жасалған жапон кипарис төбесі бар және сахнаның алдыңғы жағы құрылымның соңында орналасқан. Әдетте цубо (суға толтырылған үлкен кастрөл) резонанс үшін Noh сатысының еденінің астында орналасқан, бірақ сахна теңіз үстінде салынғандықтан, цубоны қолдануға болмайды. Оның орнына еден дыбысты жақсартуға арналған бір тақтаға ұқсас етіп салынған. Еден үлкен барабанның терісіне ұқсас қызмет етеді, өйткені едендік тақталар еденнің кең интервалының үстіне қойылады (едендік тақталарды кесіп өтетін тірек) және ұңғымаға арналған бесікке (тақталарға) сай жабылатын жабын. ол едендік арқалықты кесіп тастайды), сондықтан әрбір таңбаланған және өлшенген қадаммен дыбыс анық жаңғырады. Сонымен қатар, дыбыс ырғағы толқынның өзгеруімен өзгереді, және бұл барлық елдегі теңізде жалғыз Noh кезеңі.

Сори-баши (аркалы көпір)

Ұлттық маңызды мәдени мұра ретінде 1947 жылы 29 наурызда тағайындалды.

Нин-Ан дәуірінде (1166-1169 жж.) Ицукусима храмының құрылысы туралы құжаттарда Сори-башиге (Арка көпірі) сілтеме жоқ. Көпір алғаш рет Ниндзи дәуіріндегі (1240-1243 жж.) Құжатта кездеседі, бұл Тайра-н-Киёмори ғибадатханаға барғанда көпірдің болмағанын көрсетеді.
Бұл көпір «Чокуши-баши» (Императорлық хабаршылар көпірі) деп те аталды және императорлық хабаршылар Гочинзасай сияқты маңызды мерекелік күндерде Бас ғибадатханаға кіру үшін оны кесіп өтті деп айтылады. Уақытша баспалдақтар жиналып, хабаршыларға оңай өтуі үшін көпірге қойылды.
Қоршау тіректерінің сәндік қақпақтарының біріндегі жазбаға сәйкес, қазіргі көпір 1557 жылы көпірді әкесі мен баласы Мори Мотонари мен Мори Такамото қайта жаңартқан кезде басталған. Көпір содан бері бірнеше рет жөнделді.

Батыс дәлізі

Ұлттық қазына ретінде 1947 жылы 29 наурызда тағайындалған.

Батыс дәлізінің соңындағы габельдің архитектуралық стилі «Кара-хафу» (қытайлық габель) деп аталады. Дөңгелек көпір мен дәліздің түйіскен жеріне ұқсас қытайлық габель бекітілген. Нин-Ан дәуіріндегі құжатқа сәйкес дәліздердің жалпы ұзындығы шамамен 205,4 метрді құраған. Кейінірек ол шамамен 210,9 метрге, кейін шамамен 327,2 метрге дейін ұзартылды, бұл дәліздердің уақыт өте келе ұзартылғанын көрсетеді. Алайда, бүгінде оның жалпы ұзындығы шамамен 194,5 метрді құрайды. 1541 жылы көшкін ғибадатханаға жетті, айналадағы географияны күрт өзгертті және ғибадатхананың ғимараттарына зақым келтірді, сондықтан қалпына келтіру мүмкін болмады. Осы оқиғадан кейінгі құжаттар бойынша дәліздің жалпы ұзындығы шамамен 196,3 метрді құрады, ал 1784 жылы ғибадатхана қайтадан жөнделгенде, дәліздер одан әрі қысқарды.
Батыс дәлізінің едендік тақталарын 1556 жылы әйгілі жауынгер Мори Мотонари қалпына келтірді. Қытайлық габельдер сол кезде қосылған болуы мүмкін


Сенжокаку залы мен бұқа

Сенжокаку ( , Senj ōkaku, «1000 кілемше павильоны») - Хококу ғибадатханасының жалпы атауы. Атау ғимараттың кеңдігін сипаттайды, өйткені Сенжокаку шын мәнінде мың татами төсеніштерінің көлеміндей. 1587 жылдан басталатын зал Ицукусима ғибадатханасының қасындағы шағын төбеде орналасқан.

Жапонияның үш біріктірушісінің бірі Тойотоми Хидеёши сенджокакуды қаза болған сарбаздарға будда сутраларын айту мақсатында тапсырды. 1598 жылы Хидеёши қайтыс болғанда ғимарат әлі аяқталмады. Токотава Иеясу билікті Тойотомидің мұрагерлері емес, содан кейін алғандықтан, ғимарат толық аяқталмады.

Сенжокаку өте сирек, төбелері мен алдыңғы кіреберісі жоқ. 1872 жылы толық емес ғимарат оның негізін қалаушы Тойотоми Хидеёсидің рухына арналған, ол қазіргі уақытта да діни қызмет болып қала береді. Сенжокакумен көршілес жерде бастапқыда 1407 жылы салынған түрлі түсті бес қабатты пагода тұр.


Хиросимаға жақын: Ицукусима, тіректерге салынған ғибадатхана және оның үлкен торий қақпасы.

The Shinto shrine of Itsukushima and its famous torii gate are located on the island of Miyajima, south of Hiroshima. This vermilion gate rising from the water is one of the most iconic images of traditional Japan. This torii gate denotes the entrance of the most sacred place on Miyajima Island.

Itsukushima Shrine and it's torii gate.

A WALK ON THE ISLAND OF MIYAJIMA

Itsukushima shrine has a reputation for being one of the most delightful and magical places in Japan. It is said that from the sea, its outline looks like a bird taking off. When the water laps around the stilts on which the shrine buildings stand at high tide, the structure appears to float on the sea. The eye is dazzled by the juxtaposition of the bright red of the buildings, the blue of the sea and the dark green of the forest covering the hilly landscape.

The name of the building comes, in fact, from the name of the island, which was formerly known as Ицукусима. But a change occurred due to the success of the religious site and it became widely known as Miyajima, literally meaning "the island of the shrine".

Once you have gone through the entrance to the shrine, there is a series of long walkways with thatched roofs that lead to the main hall, nestled in the heart of the bay. At low tide, it is possible to go down and walk on the beach, accompanied by a few deer who are curious enough to come and inspect the seashells.

At the foot of the torii gate of Itsukushima, visitors are struck by the impressive size of the building as they view the monument anew from the seashore. Once they have left the main building, the shrine's treasures can be explored. There are many exceptional works of art and crafts. The complex even has its own floating stage for noh theatre productions, where vermilion is abandoned in favor of stripped wood.

Itsukushima Shrine, Miyajima.

The interior of the shrine.

THE HISTORY OF ITSUKUSHIMA SHRINE AND WHY IT WAS BUILT ON STILTS

The island of Miyajima has been a sacred site where the kami (Shinto holy powers) have been honored since the sixth century. This was when the first site devoted to these beliefs existed, paying homage to the holy powers and people would go there regularly in order to make offerings.

In 1168, Taira no Kiyomori (1118-1181), at the time one of the most powerful men in Japan, ordered a shrine to be built there to house the copies of sutra manuscripts that he had made. It was at this time that Itsukushima-jinja took on the shape we see today, bathing in saltwater. The decision to build it on stilts was, in fact, due to one single factor: the sacred nature of the island, worshippers were not allowed step foot onto the island.

The building's architecture today retains the marks of the late Heian period (794 - 1185), where the vermilion color and thatched roofs date. Despite the fact that the building has been destroyed several times, notably in 1555, to mark a military defeat and the conquering of the region, it has always been rebuilt identically and can still be seen today in its purest form. Ағымдағы torii gate dates from 1875, but the first one was built in 1168. It is no less than 16 meters high and weighs 60 tonnes. Its four unusual uprights provide it with extra stability on its sandy foundations.

Itsukushima has been a UNESCO World Heritage Site since 1996, just like the dome of Hiroshima Peace Memorial Park. It is one of the best-known tourist attractions in Japan and the view of the torii gate from the sea has been identified as one of the "three most famous views in Japan".

Once the flood of tourists have left and the ferries leave in the early evening, make the most of the twilight to admire the illuminations: the reflections flicker to the rhythm of the waves, bathing the mind in renewed magic.

HOW TO TRAVEL TO ITSUKUSHIMA SHRINE?

The easiest way to reach the island of Miyajima and to visit the shrine is to leave from Hiroshima JR station, catching a JR Sanyo Line train to Miyajima-guchi station. The ferry terminal is a 5-minute walk from the station. The boat trip to the "JR West Miyajima Ferry Terminal" takes just over 15 minutes. The full journey is covered by the JR Pass.

ITSUKUSHIMA SHRINE: RENOVATION WORK

Renovation work on the main torii gate, whose base has been damaged by tidal activity, began in June 2019. Throughout this renovation work, the gate will be covered with scaffolding and a temporary bridge will connect it to the land. Protective sheeting and scaffolding will remain in place until completion of the work, scheduled for August 2020.

However, the rest of the area remains free of construction, you can still enjoy the sanctuary and its surroundings!


14. Miyajima Omotesando Shopping Street

Miyajima Omotesando Shopping Street is on the approach to Itsukushima Shrine. It is also known as Kiyomori Street (Kiyomori-dori), and it is filled with many souvenir stores and restaurants. There are a lot of shops selling traditional handcrafts of Miyajima, such as rice paddles, wooden crafts, wooden spoons, carvings, wooden trays, pottery, and paper crafts. There is also a plethora of shops that sell the local specialty, Momiji Manju. You can find the exhibition of the world's largest ladle on the street, which looks really impressive. You will definitely have a great time shopping in this street!


Itsukushima Shrine & Senjokaku

Itsukushima Shrine needs no introduction. Its vermillion torii gate rising from the sea is an image recognized throughout the world. Every year millions flock to this small island off the coast of Hiroshima to marvel at the architecture and soak up the atmosphere of this World Heritage Site.

The shrine – originally constructed in 593CE by Saeki no Kuramoto – was expanded into the structure you see today by legendary samurai lord Taira no Kiyomori. Itsukushima means “Island of Worship” and the whole island is considered a deity and worshipped as a god. It is the reason the shrine was positioned on the tidal sands to keep the sacred island itself inviolate.

Today, the island welcomes ferry-loads of visitors to its shores, with most making a beeline for the famous shrine. Even with so many guests, the shrine still feels peaceful and your walk along its corridors becomes a meditation. The creak of the wooden floorboards, the sun reflecting off the sea underfoot, the intricate craftsmanship of the pillars and rafters overhead leave you lost in thought.

As I approached the shrine, I was immediately struck by the wash of colors: the brilliant red vermillion of the buildings, the turquoise sea, the green and brown backdrop of Mount Misen’s forested slopes.

Gazing from the shrine out to sea, the impressive o-torii gate looked firmly rooted in place as the waves broke against its formidable pillars. I was surprised to learn these heavy columns were merely resting on the seabed, held in situ by their own weight. Truly, a testament to traditional Japanese ingenuity.

Four individual shrines make up the Itsukushima Shrine complex. The highlight is the Main Shrine – one of the biggest in Japan and a designated national treasure. The Main Shrine venerates three female gods who preside over the sea, transport, fortune and the arts. From ancient times, Itsukushima Shrine has attracted pilgrims from all over Japan, but especially those with trades relating to the sea. Sailors, merchants, fishermen would come to pray for safe passage through the Seto Inland Sea and protection from the elements.

As I passed the Main Shrine, a shinto cleansing ritual was in progress. Itsukushima Shrine is a fully functioning shrine and worshippers come to take part in various shinto rites throughout the year. If you’re lucky, you might even witness a shinto wedding ceremony during your visit.

By the time I reached the impressive Noh Stage, it was high tide. With the waves lapping at the wooden foundation pillars and walls set into the sand, the whole shrine appeared to be floating. There are two tidal shifts every day and their magnitude varies throughout the month. On a large tidal change, or O-shio, the sea retreats far enough to let you walk out to the torii gate. It is then you discover the true size and scale of the gate and its impressive pillars. You can check the daily timings for high and low tide at the entrance to the shrine.

A short walk up the hill overlooking Itsukushima brings you to Toyokuni Shrine. It is the legacy of another famous Japanese warlord, Toyotomi Hideyoshi, known as one of the three unifiers of Japan. Due to its vast size, it is often referred to as Senjokaku, which means ‘hall of a thousand mats’. It was unfinished at the time of Hideyoshi’s death in 1598 and remained in its incomplete state thereafter. The result is an impressively vast and spacious, yet highly unusual temple. The roof is completely exposed, revealing the massive rafters and beams that support the weight of the imposing roof. I visited on a warm autumn day. A refreshing breeze flowed through the open hall and the reflection of a bright yellow ginkgo tree played on the shrine’s polished floorboards.

Next to Senjokaku, a bright red five-storied pagoda dominates the skyline, clearly visible from the ferry as you approach Miyajima. The bright lacquer on this pagoda is unlike anything I have seen before. Make sure you take in the view from the top of the hill down to the shrine complex – a moment to savor and photograph.

As I climbed down the hill and explored the shops, the sun was fading slowly to the west. The time of day reveals the shrine in a different light. They say the best views of the torii gate are at sunrise and sunset. As I picked out my ideal spot on the shore, the sun was slipping towards the horizon. The light blues and greens of the sea turned into a dark velvet. Gentle swathes of reds and oranges began to spread across the sky. The torii gate, highlighted by floodlights from the shore, created a majestic image.

As I sat and observed the changing colors that evening, I became aware of the harmony between the gate, the shrine and the natural world. Even though this enormous manmade wooden structure stands on its own in the middle of the sea, it somehow remains at one with its surroundings regardless of weather, tide or time of year.

However many pictures you see of Itsukushima Shrine and the torii gate, nothing matches a visit in person. You need to wander the corridors, observe the colorful architecture and breathe the air in Miyajima to truly appreciate its magic and allure.


Itsukushima Shrine that is gathering lucky number!

Itsukushima Shrine becomes a maritime shrine at high tide.

This beautiful shrine is situated top class in every respect of Japan as followings.

●Miyajima is one of the three most scenic spots in Japan together with Matsushima and Amanohashidate.

(*Itukushima Shrine is on the Miyajima-island)

↑Miyajima

●There is a stage in front of Itsukushima Shrine. The stage is one of the three major stages in Japan together with Shitenno-ji Temple and Sumiyoshi Shrine.

↑Stage of Itsukushima Shrine

●The big torii of 16m high on the sea is one of the three big torii together with Kasuga-taisha Shrine and Kehi Shrine.

(*Torii is a traditional Japanese gate most commonly found at the entrance of or within a Shinto shrine)

●It was designated a World Heritage site in 1996.

●It is the head Shrine of 500 branches of Itsukushima Shrine in Japan.

Itsukushima Shrine is time-honored. It was established in 593, but the structure of maritime shrine as currently was built in 1168. Recently, Hatsukaichi city formed tourism friendship city agreement with Mont Saint-Michel of France.

(*Itsukushima Shrine is belonging to Hatsukaichi city)

In passing, the reason for friendship city with Mont-Saint-Michel is due to a point in common as followings.

●Maritime heritage floating on the sea.

●More than 1,000years history as sanctuary of faith.

●It is a tourist resort that represent of each countries.

Why was Itsukushima Shrine built on the sea?

One of the theories is as following.

It seems that Itsukusihma is derived from “Island serve to God”. In short, the whole island is God. It means we can’t afford to injure God. From this reason, the shrine was built on the sea.

Even though the Shrine is on the sea, it does not mean special construction techniques have been used. In passing, the base of the big torii is not buried deeply in the ground, it is standing alone by self weight.

↑Base of the big torii

If pressed for contrivance of maritime structure, there is a gap between board and board on the corridor. The gap perform to protect the shrine by letting the tidewater off at the time of the typhoons and abnormal tide level.

↑Corridor

8 boards are lined between pillar and pillar.

In reality, 8 is key number for Itsukushima Shrine.

●The measurement between pillar and pillar on the corridor is 8shaku (nearly 2.4m).

(*Shaku is former Japanese measurement unit. 1shaku≒30.3cm)

●The number of pillars on the corridor are 108.

●The number of hanging lanterns on the main building are 108.

●The number of stone lanterns on the entrance path are 108.

↑Stone lantern

●The measurement from the main building to the big torii is 108ken (nearly 194m).

(*Ken is former Japanese measurement unit. 1ken≒1.8m)

●The measurement from Hitasaki to the big torii is 88ken (nearly 158m).

(*Hitasaki is the tip of Shrine’s jutting point)

↑Hitasaki

8 is lucky number for Japanese. In short, Itsukushima Shrine is greatly lucky Shrine.

Get your lucky in Itsukushima Shrine that is gathering Japanese lucky number 8!


Бейнені қараңыз: храм Ицукусима Япония 2019 (Қаңтар 2022).